Koszulkowo.com, białostocka firma produkująca koszulki z nadrukami od kilku tygodni zbija fortunę.
W poniedziałek 14 grudnia – w reakcji na wypowiedź polskiego polityka – w całym kraju w obiegu pojawiła się koszulka z napisem „Najgorszy Sort Polaków”. Po trzech dniach twórcy nazwali swój pomysł na koszulkę „złotym strzałem”.
Koszulki z napisem Najgorszy Sort Polaków sprzedajemy w tysiącach sztuk. Co roku na 2 tygodnie przed Świętami sprzedaż osiąga apogeum. Tym razem jednak, dzięki koszulkom Najgorszy Sort Polaków, nasza sprzedaż osiągnęła dwukrotnie wyższy poziom niż zakładaliśmy – mówi nie kryjąc satysfakcji Michał Górecki, szef marketingu koszulkowo.com
To nie jedyne hasła na koszulkach, które tak chętnie kupowali Internauci. Ogromną popularnością cieszyły się także koszulki z hasłem „Dziwne, u mnie działa”, która nawiązywało do pracy administratorów stron www.
Bardzo dobrze sprzedawała się koszulka z cytatem z minister Bieńkowskiej „Taki mamy klimat”.
Hitem był koszulki tworzone dla miłośników psów, wyprodukowane we współpracy z Psie Sucharki.
Zawsze na czasie
Z koszulkowo.com współpracuje wielu zewnętrznych grafików, youtuberów, którzy wymyślają lub zamawiają nowe wzory. Firma zawsze jest na bieżąco z tym, co dzieje się wokół i dzięki swoim koszulkom komentuje rzeczywistość bez opóźnienia. Od 4 lat podstawą ich biznesu jest Real Time Marketing.
Zdarza się, że nowe hasło i grafika powstaje w 15 minut. Nie trwa to tak długo jak w przypadku innych firm, którym czasem zajmuje to całe tygodnie. U nas jest pomysł i za chwilę jego realizacja – opowiada Michał Górecki. Od lat żyję Internetem i zawsze wiem, co jest trendem. Korzystamy z różnych nowoczesnych technologii nadruku i proponujemy naszym klientom koszulki, na które potem zbieramy zamówienia. Nie musimy się obawiać, że coś nam się nie sprzeda, bo nie produkujemy od razu na masową skalę.
Koszulki – mini dzieła sztuki
Koszulka jest dla nich płótnem, na którym malują graficzne obrazy. Pozwalają one bezpośrednio wyrażać poglądy, idee. Nie mają zamiaru dzięki koszulkom wpływać na opinię publiczną – jak niektórzy sądzą. Ich hasła na koszulkach pozwalają wyrażać siebie przez prostą myśl, grafikę, wzór. Właściciel koszulki prowokuje do komentarzy, przybiera maskę, żartuje z rzeczywistości. Kiedyś, nawiązując do wypowiedzi Wojciecha Fibaka, Koszulkowo zrobiło koszulkę z napisem „Jestem piękna i apetyczna”. Marcin Meller koszulką „3 gramy karmy” komentował bezprecedensowy zakup Kory Jackowskiej.
Firma z Białegostoku nie zapomina o swoim mieście
Firma robiła też koszulki specjalnie dla białostoczan. Był wśród nich uroczy i zrozumiały dla krajan mem: „Dla mnie się podoba”. Czekamy na wznowienie serii.