Motoryzacyjne perełki w Dniu Detailera. Przedsiębiorcy wiedzą co dobre

Marta i Piotr są młodym małżeństwem, prowadzącym firmę Caroseria. To marka znana już na białostockim rynku. Właśnie tutaj posiadacze aut klasy premium mogą liczyć na dopracowanie swoich czterech kółek. Mówiąc wprost – otrzymują jeszcze więcej premium. Ponad dwieście zaproszonych osób uczestniczyło w Dniu Detailera, dedykowanego klientom Caroserii, ale przede wszystkim pracownikom. Właściciele chcieli w ten sposób podzielić się swoim sukcesem z korzystającymi z ich usług biznesmenami oraz kadrą, bez której powodzenie całego przedsięwzięcia nie miałoby racji bytu.

Dzień Detailera to wyjątkowy event. Przybyli na niego klienci Caroserii, właściciele często nietuzinkowych samochodów. A wszystko w luźnej, przyjacielskiej wręcz atmosferze. Był catering, muzyka, pokazy umiejętności pracowników. Wydarzenie wsparli białostoccy dealerzy. Głównym sponsorem był Sieńko i Syn, który zaprezentował m.in. nowy model Audi Q8.

Przyjechali ludzie, którzy nas lubią – uśmiecha się Marta Grześ. – Niektórzy klienci pokazali absolutnie wyjątkowe samochody, co dla nas jest dowodem dużego zaufania – do aut pokazowych imprezy zaliczały się np. Lamborghini Murcielago, Aston Martin, BMW i8, Lotus, Lamborghini Galardo, Porsche 993, Corvette czy Mercedes Pagoda.

Mogliśmy oglądać prawdziwe perełki. Każde z tych aut jest wyjątkowe – pracownicy Caroserii zabezpieczali je powłoką ceramiczną bądź folią ochronną lub stylizowali folią (tzw. Wrapping), poddawali renowacji powłokę lakierniczą.

Rozmawialiśmy z ludźmi reprezentującymi różne branże. Wśród gości byli finansiści, menadżerowie, prawnicy, bankowcy… Chętnie opowiadali o swoich czterech kółkach, w końcu wszystko w niezobowiązującej atmosferze.

Jestem pierwszy raz na imprezie organizowanej przez Caroserię. I przyznaję, że jestem pozytywnie zaskoczony pomysłem – mówi pan Janusz, klient Caroserii.

Właściciel Audi RS6 opowiada, że w jego aucie zastosowano folię ochronną z przodu. Po to, by za kilka lat samochód wyglądał tak samo jak teraz. Podkreśla, że jest zadowolony z usługi.

Warto – dodaje pan Janusz. – Samochód utrzymuje standard nowego auta.

Pokazaliśmy zaproszonym gościom umiejętności naszych pracowników. Tych, którzy właśnie zajmowali się ich samochodami. Zawód detailera niestety niekiedy wciąż porównywany jest z pracą w myjni samochodowej, a tymczasem to profesja wymagająca kreatywności i ciągłego podnoszenia swoich umiejętności. Dlatego zatrudniamy prawdziwych pasjonatów – wyjaśnia Piotr Grześ. – Staramy się, aby nasza załoga czuła się tutaj z nami jak w domu. Chcemy dać im poczucie, że robią coś ważnego, zainspirować ich. Bo to właśnie oni tworzą naszą firmę, każdy z pracowników jest jej nieodłączną częścią.

Nie mogło zabraknąć pokazów. Fachowcy prezentowali zabiegi nakładania folii ochronnej i powłoki ceramicznej. Co niemiara było też konkursów z nagrodami. Był choćby konkurs przejazdu profesjonalnym symulatorem jazdy od Agencji Galaktus na czas – do wygrania m.in. zegarek od firmy Marko, przelot balonem od www.lotybalonowe.com.pl i nagroda główna: Audi A6 na weekend z pełnym bakiem od Sieńko i Syn, oprócz tego vouchery podarunkowe.

Goście mogli również skorzystać z takich atrakcji, jak lot balonem na uwięzi, oglądać pokazy barberów, pokazy sushi masterów, pokaz mody, na wszystkich czekał też open bar.

Z kolei przedstawiciele zaprzyjaźnionego z Caroserią „WHO KNOWS GARAGE” – warsztatu zajmującego się całkowitą renowacją aut zabytkowych – opowiadali o kolekcjonerskich modelach swojej wyjątkowej wystawy: Mercedesach W108 i W114.

Nasz event wiele osób już wpisało w swój kalendarz. Bardzo nas to cieszy. Już planujemy kolejne tego typu wydarzenia – zapowiada Marta Grześ.

Sponsorami i partnerami imprezy byli: Sieńko i Syn, Marko, lotybalonowe.com.pl, Premium Finanse, Galaktus Agency, Mobilny Barista, wyszorujemy.pl, Fajne Koła, The Gentleman’s Barber Shop Emilia Dyrynda, Tanoshii, Gallo Nero, Who Knows Garage, Laserland, Browar Waszczukowe, Olejowy Raj, Auto Idea Mercedes – Benz, mautorent, Bang Agency, Celebrity Boutique, i Mon Cheri Boutique.

Piotr Walczak, artykuł partnerski, fot. Krystian Karpiuk / Bang Agency

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć

Komentarze