Otwórz własny biznes w edukacji

Pragniesz zająć się własnym biznesem? Jesteś po studiach? Lubisz kontakt z ludźmi, interesujesz się edukacją albo masz doświadczenie pedagogiczne? Jeśli choć na jedno lub dwa pytania odpowiedziałeś na tak, to być może ta propozycja jest dla Ciebie.

Owa propozycja to otworzenia placówki Edun Korepetycje – sieci centrów edukacyjnych. Prowadzenie oddziału firmy korepetycyjnej to biznes stabilny, interesujący, a jednocześnie dający spore szanse do rozwoju osobistego dla właściciela. Praca z dziećmi i młodzieżą daje dużo satysfakcji, a obecna sytuacja w Polsce sprawia, że nie trzeba się martwić o dopływ klientów.

Czy korepetycje mogą być dochodowe?

Jak najbardziej. Szczegółowe prognozy odnoście zarobków placówek franczyzowych można znaleźć na stronie edun.pl, jednak warto podkreślić, że zajęcie się takim biznesem gwarantuje stały dopływ gotówki. Szybko zwracają się także poniesione na początku wydatki – najczęściej jest to okres od kilku miesięcy do roku. Jeśli chodzi o przychody to, w zależności od wielkości miasta, prowadzenie placówki edukacyjnej może przynosić właścicielowi dochód od 3 do 5 tysięcy złotych miesięcznie. Można go zwiększyć, jeśli samemu będzie się także dawało korepetycje albo prowadziło zajęcia dla dzieci, co pozwoli nieco zaoszczędzić na kosztach pracowniczych.

Centrum korepetycyjne – co je różni od normalnych korepetycji?

Czemu rodzice mieliby wybierać dla swoich dzieci centrum korepetycyjne, jeśli pełno jest ofert w internecie chętnych do nauczania studentów? Coraz więcej Polaków przekonuje się do biznesów prowadzonych jawnie. Dzięki wyborowi placówki rodzic ma pewność, że w razie nieprawidłowości będzie mógł np. usługę zareklamować. Dodatkowo – centra oferują zniżki na lekcje grupowe, kursy przygotowujące i półkolonie, których w ofercie nie mają korepetytorzy. Słowem – gwarantują profesjonalną pomoc w nauce. Jeśli jesteś w stanie sprostać takim oczekiwaniom – jest to biznes dla Ciebie.

Prowadzenie korepetycji – co jest potrzebne?

Prowadzenie placówki w ramach sieci Edun jest o tyle prostsze od zakładania biznesu bez wyrobionej marki, że firma oferuje nam pełne wsparcie marketingowe oraz swój „know how”, pozwalający odnieść sukces na lokalnym rynku. Do zadań franczyzobiorcy należy znalezienie odpowiedniego lokalu, w jakim prowadzone będą korepetycje, rekrutacja korepetytorów oraz udział w szkoleniach, jakie organizuje Edun.
Decyzję, czy warto wejść w ten biznes najlepiej jednak podjąć nawiązując kontakt z firmą Edun Korepetycje i sprawdzając jej szczegółową ofertę. Warto dodać, że aktualnie w Polsce jest 25 placówek i wciąż powstają nowe.

artykuł sponsorowany

Komentarze