PROFIT LEASE – nowy sposób finansowania bez kupowania

Volkswagen stawia przed nami kuszące pytanie: Jak mieć wciąż nowy, profesjonalny samochód dostawczy, nie kupując samochodu? Oferta PROFIT Lease umożliwia wygodną formę leasingu: spłacasz część wartości auta, odpowiadającą jego rynkowej utracie wartości. Brzmi zbyt „kolorowo”? Sprawdźmy czy są jakieś „haczyki”.

Volkswagenowi naprawdę zależy, abyśmy go wybrali

Zacznijmy od końca. Co dzieje się na koniec okresu finansowania PROFIT Lease? Otóż do wyboru są trzy opcje:

  • wykupienie Volkswagena
  • zwrócenie auta
  • wzięcie nowego samochodu w ramach nowej umowy leasingu

Białostocki dealer Volkswagena – Sieńko i Syn, oferuje umowę leasingu na okres 24, 36, 48 albo 60 miesięcy. Opłata wstępna wynosi 0 lub 10% wartości auta. Miesięczna rata finansowania to 1% wartości samochodu brutto. Im dłuższy leasing wybierzemy, tym większy przebieg roczny zostanie przewidziany w naszej umowie. Roczny przebieg przewidziany w umowie będzie tym większy im dłuższa będzie nasza umowa – 20 tys. km przy 48 miesiącach i 30 tys. km przy 60 miesiącach.

To nie jedyna taka oferta na rynku. Analizujemy konkretne liczby

Chcemy ułatwić Wam porównanie ofert białostockiego dealera. W  tym celu zestawiliśmy ze sobą ofertę na kilka modeli Volkswagena: Transportera, Craftera i Amaroka.

Transporter/CaravelleCena bruttoCena netto
Furgon 2.0 TDI, 62 kW, 5 biegów104 735 zł1 047 zł
Caravelle, Trendline 2.0 TDI, 75 kW, 5 biegów156 210 zł1 562 zł
Trendline 2.0 TDI, 110 kW, 7 biegów202 351 zł 2 024 zł
CrafterCena bruttoCena netto
Furgon 2.0 TDI, 75 kW, 6 biegów104 735 zł1 047 zł
Furgon 2.0 TDI, 130 kW, 6 biegów156 210 zł1 562 zł
Podwozie 2.0 TDI, 75 kW, 6 biegów202 351 zł2 024 zł
AmarokCena bruttoCena netto
Comfortline 3.0 TDI, 150 kW, 8 biegów173 123 zł1 731 zł

Wzrost zaufania do samochodów użytkowych Volkswagena

Najnowszy raport Volkswagena wskazuje na niemal 12-procentowy wzrost sprzedaży aut dostawczych niemieckiego producenta na polskim rynku. W przeliczeniu na sztuki liczba robi jeszcze większe wrażenie. Sprzedaż wzrosła do 6573 sztuk czyli jest większa o 688 względem ubiegłego roku. Co piąte sprzedane w kraju auto w segmencie samochodów użytkowych to Volkswagen. Największy wzrost odnotował Crafter +29,5%, najwięcej kupiliśmy Caddy 2689 sztuk, natomiast po 9 miesiącach 2017 roku liderem w swoim segmencie była seria T.

 

Artykuł partnerski

Komentarze