Szkolenie: Webwriting. Jak pisać teksty, które sprzedają
Jakie teksty angażują i sprzedają? Co chcą czytać internauci? Które tytuły „się klikają”? Zapraszamy na 7 godzin intensywnych warsztatów z Arturem Jabłońskim – o tworzeniu treści, które internauci pokochają!
Szkolenie: O! Media Relations
Jak wykorzystać potencjał internetu, by skutecznie docierać do mediów? Jak rozmawiać z dziennikarzami o Twojej firmie, produkcie, projekcie? Poznaj kluczowe zasady komunikacji, przydatne narzędzia i realia pracy mediów od kuchni.
O! Media Relations. Warsztaty dla tych, którzy promują firmy i organizacje
Jak wykorzystać potencjał internetu, by skutecznie docierać do mediów? Jak rozmawiać z dziennikarzami o Twojej firmie, produkcie, projekcie? Poznaj kluczowe zasady komunikacji, przydatne e-narzędzia i realia pracy mediów od kuchni.
Reklama na Facebooku. Szkolenie z Moniką Czaplicką
Jak zwiększyć skuteczność reklam na Facebooku? Co działa? Jakie formy reklamowe wybrać? Zapraszamy na pierwsze w Białymstoku otwarte szkolenie z Moniką Czaplicką.
Frontend: solidne podstawy. Szkolenie z Maciejem Korsanem
Na czym polega i dlaczego umiejętności z zakresu frontendu są tak pożądane na rynku? Podczas warsztatów zdobędziesz solidne podstawy do dalszej nauki – a do domu zabierzesz własną, działającą stronę-wizytówkę.
Webdesign dla zuchwałych. Szkolenie z Bartoszem Kuleszą
Znasz podstawy Photoshopa? Chcesz zacząć projektować efektowne i efektywne strony internetowe? Zapisz się na intensywne, praktyczne warsztaty i dowiedz, o co chodzi w dobrym webdesignie.
User Experience Workshop. Szkolenie z Bartoszem Jurkowskim
To era User Experience. Na nic najbardziej zaawansowane technologie – jeśli nikt nie będzie CHCIAŁ ich używać. Zapraszamy na pierwsze w Białymstoku praktyczne warsztaty z projektowania produktów digitalowych, których pragną użytkownicy.
Warsztaty: Sztuka prezentacji
Dobra prezentacja, niczym dobry spektakl teatralny, dociera do odbiorcy na czterech poziomach. W kolejności od najważniejszego do pomijalnego są to: przekaz, narracja, warsztat sceniczny oraz oprawa.
Warsztaty. Google Analytics w praktyce
Skąd użytkownicy trafiają na Twoją stronę www? Kim są Twoi klienci? Które działania marketingowe się opłacają? Koniec z domysłami! Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz po intensywnych warsztatach z Google Analytics.