27 kwietnia 2016, Kawiarnia Fama, BOK

Urodziny NetArch SEMPAI – 10 lat w marketingu internetowym

Agencja SEO/SEM Sempai w tym roku obchodzi 10. urodziny. Z tej okazji przygotowała coś specjalnego. 

Już od 10 lat robimy marketing w wyszukiwarkach internetowych i właśnie to będzie motywem przewodnim naszej imprezy. Świętuj razem z nami okrągłą rocznicę i weź udział w urodzinowym party, połączonym z prezentacjami naszych przyjaciół z branży marketingu internetowego! – zaprasza SEMPAI.

Kiedy?

27 kwietnia, godz. 18:30

Gdzie?

Kawiarnia Muzyczna Fama

Na urodzinowej imprezie nie zabraknie #drinków, #babeczek, ale także wielu inspirujących #prelekcji. Wystąpią: Kamila Kiersznowska (PR & Social Media Manager w Dr Tusz), Marcin Łukiańczyk (twórca UpolujEbooka.pl) oraz Paweł Paszkowski (Dyrektor Generalny bdsklep.pl), a także Dorota Zaniewska (ekspert ds. videomarketingu, freelancer). Z kolei o tym, co lubimy najbardziej i na czym znamy się najlepiej (czyli SEO i SEM :)), opowiedzą: Sebastian Suma (CEO Sempai), Adam Cieśla (SEM Manager Sempai) oraz Benedykt Protasiuk (SEO Manager Sempai).

AGENDA SPOTKANIA

18.30 Powitanie, krótkie podsumowanie 10-letniej działalności Grupy NetArch | Sempai, Sebastian Suma, CEO Sempai

18.50 Pieniądze to nie wszystko. Rola „QUALITY SCORE” w aukcji Google Adwords, Adam Cieśla, SEM Manager Sempai

19:15 SEO I MOBILE – Jak zmieniają się potrzeby/wyszukania mobilne, Benedykt Protasiuk, SEO Manager Sempai

19:40 Panel dyskusyjny Wpływ nowych mediów i technologii na reklamę w internecie:

  • Adam Cieśla
  • Kamila Kiersznowska
  • Marcin Łukiańczyk
  • Paweł Paszkowski
  • Dorota Zaniewska

20:15 Wspólne świętowanie :), konkursy, networking…

Z powodu ograniczonej liczby miejsc, prosilibyśmy o wcześniejszą rejestrację udziału na stronie: 10latsempai.evenea.pl

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na: 10lat.sempai.pl oraz na Facebooku Urodziny NetArch | Sempai – 10 lat w marketingu internetowym

PRELEGENCI:

Sebastian Suma – Od 2006 roku związany z branżą internetową, współwłaściciel firmy NetArch zajmującej się projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w Internecie. Od 2010 roku Dyrektor Zarządzający marką SEMPAI (wydzieloną ze struktur firmy NetArch), specjalizującą się w działaniach SEO/SEM.

Posiada bogatą wiedzę oraz doświadczenie z dziedziny sprzedaży i marketingu internetowego. Obecnie odpowiada za planowanie i realizację strategii w kampaniach marketingowych dla ponad 70 klientów z branży e-commerce.

Adam Cieśla – Człowiek z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla ponad 100 klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce.

Począwszy od 2008 roku skompletował kolejne oficjalne certyfikaty Google w zakresie reklamy Adwords w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej oraz analiz i raportowania z Google Analytics.

Benedykt Protasiuk – Od września 2009 roku zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense już w 2006 roku.

Obecnie jest menadżerem działu SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla prawie setki klientów. Po godzinach tworzy strony pod programy partnerskie (afiliacje).

Kamila Kiersznowska – w branży web od 2009 roku. Obecnie zawodowo związana z firmą DrTusz jako PR & Social Media Manager, wcześniej z agencją Isobar Poland. Współorganizator konferencji EastBiz i EastMedia.

Kobieta energia, zawsze z uśmiechem na twarzy! Uzależniona od smartfona i kawy.

Marcin Łukiańczyk – Przeszło 13 lat w branży e-commerce, praktyczną wiedzę zdobywał w pracy przy ponad 200 dedykowanych rozwiązaniach B2C / B2B. W 2011 roku mianowany prezesem grupy BNI Białystok. Od 2012 roku tworzy najprężniej rozwijającą się porównywarkę cen e-booków w Polsce UpolujEbooka.pl.

W 2014 roku umieszczony przez BRIEF na 14 pozycji w rankingu 50 Kreatywnych w biznesie i określony przez nich: „Łukiańczyk to jeden z najbardziej doświadczonych polskich biznesmenów zajmujących się e-commerce.”

Paweł Paszkowski – Manager z wieloletnim doświadczeniem w handlu i marketingu internetowym. Od 6 lat związany z branżą e-commerce. Dyrektor Generalny bdsklep.pl – największego w Polsce supermarketu internetowego. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Białymstoku oraz wykładowca Studiów Podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Politechniki Białostockiej.

Doradza w zakresie marketingu internetowego, e-handlu, budowania relacji z klientem, usability i procesów w sklepach internetowych oraz w szeroko pojętej tematyce e-commerce.

Dorota Zaniewska – Tworzy strategie komunikacji online i 360’. Specjalizuje się w wykorzystaniu wideo w komunikacji internetowej. Pracowała przy opracowywaniu strategii wideo dla E.Wedel, Rossman, BNP Paribas, Danwood, Netia, Zielona Linia. Współtworzyła strategie digitalowe i projekty m.in. dla Mulikina, Allianz, AEGON, Nikona. W ostatnich latach związana była z agencją Infinity Group, obecnie freelancer.

Patronat medialny PrzedsiębiorczePodlasie.pl

Komentarze