Skąd użytkownicy trafiają na Twoją stronę www? Kim są Twoi klienci? Które działania marketingowe się opłacają? Koniec z domysłami! Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz po intensywnych warsztatach z Google Analytics.
Czego nauczysz się na warsztatach? Jak krok po kroku wdrożyć, skonfigurować i korzystać z analityki webowej Google Analytics. Poznasz najważniejsze funkcje i możliwości Google Analytics. Dowiesz się w praktyce, jak efektywnie wykorzystywać te narzędzie w rozwijaniu swojego biznesu. Uczymy się od podstaw – nie jest wymagana żadna specjalistyczna wiedza ani umiejętności
Dla kogo?
- Przedsiębiorców, dostawców usług
- Specjalistów marketingu, PR, promocji
- Właścicieli sklepów online
- Mediów, blogerów
- Wszystkich, którzy chcą lepiej poznać użytkowników swojego serwisu internetowego
Prowadzący:
Mariusz Czykwin / analityk webowy
Doświadczony programista, od 3 lat – analityk. Planuje, wdraża i prowadzi działania z zakresu analityki webowej oraz wdraża procesy automatyzujące marketing (marketing automation). Pracuje głównie z klientami korporacyjnymi. Jest doświadczonym szkoleniowcem i entuzjastą swojej tematyki. Gdy zamyka komputer, zajmuje się fotografią.
Kiedy?
14 marca 2017 (wtorek), godz. 9:00-17:00
Hotel Ibis Styles Białystok, Al. J. Piłsudskiego 25
Grupa: TYLKO 10 OSÓB
Szczegóły, info o prowadzącym i rejestracja na www.goldandfinch.pl/google-analytics Każde szkolenie Gold&Finch 10% taniej na hasło „Przedsiębiorcze Podlasie”. Sprawdź inne szkolenia na www.przedsiebiorczepodlasie.pl/szkolenia