170 osób uczestniczyło w pierwszym spotkaniu LinkedIn Local w Białymstoku!

Przedsiębiorcy potrzebują takich spotkań.

18 września w siedzibie SoftwareHut odbyło się pierwsze spotkanie społeczności LinkedIn w Białymstoku. W wydarzeniu wzięło udział 170 przedsiębiorców z Białegostoku i okolic.

W podlaskich przedsiębiorcach widać ogromną potrzebę nawiązywania relacji i zdobywania wiedzy. Stale poszukują nowych sposobów rozwoju własnych biznesów i dostrzegają ogromny potencjał w medium społecznościowym, jakim jest LinkedIn – mówi Monika Gawanowska, właściciel firmy Personal Branding & Sales Lab i jednocześnie oficjalny host spotkań LinkedIn Local w Białymstoku.

Uczestnicy wzięli udział w pięciu prelekcjach. Spotkanie rozpoczęło się wstępem do sztuki wystąpień publicznych, by następnie skupić się na skutecznych praktykach w nawiązywaniu relacji biznesowych. W przerwie przedsiębiorcy mieli okazję wykorzystać nabytą wiedzę podczas networkingu. Spotkanie LinkedIn Local nie byłoby możliwe bez prelekcji dotyczących tego medium społecznościowego: prelegenci udowodnili wartość aktywności na tym portalu oraz wskazali skuteczne sposoby promocji na LinkedIn.

Zaskakująca frekwencja oraz bardzo pozytywny feedback po wydarzeniu sprawiają, że decyzja o kontynuowaniu idei w Białymstoku jest tylko formalnością. Już planuję kolejne spotkanie, które odbędzie się najprawdopodobniej w styczniu – powiedziała Monika Gawanowska.

Czym jest idea LinkedIn Local?

LinkedIn Local to inicjatywa światowa. Zapoczątkowała ją Anna McAfee w maju 2017 roku, organizując pierwsze spotkanie w Australii. Idea szybko rozprzestrzeniła się na inne kontynenty i kraje. Celem spotkań jest przeniesienie kontaktów z sieci do świata offline. W Polsce inicjatywę zaszczepił Bartek Ziemiański, a w Białymstoku – Monika Gawanowska.

Obejrzyj fotorelację z wydarzenia, przygotowaną przez Monikę Woroniecką:

Komentarze