Action otworzył kolejny sklep w Białymstoku – jest w Outlet Center. Sprawdź, co w nim kupisz

Ogólnopolska sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku, otworzyła drugi sklep w Białymstoku. Market zlokalizowany jest w centrum handlowym Outlet Center przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych. Na klientów czeka ponad 6 000 artykułów z 14 kategorii. Obecnie w promocji są m.in.: głośnik karaoke, zestaw noży, świeczniki, wody toaletowe i perfumowane oraz odzież domowa.

– Ze względu na popularność, jaką Action cieszy się w Białymstoku, postanowiliśmy otworzyć w mieście już drugi sklep. Na jego lokalizację wybraliśmy znane i chętnie odwiedzane przez mieszkańców centrum handlowe. Świetny dojazd do sklepu Action zapewnia biegnąca niedaleko Szosa Ełcka, która wchodzi w skład ważnego ciągu komunikacyjnego w mieście. W okolicy znajdują się również rozbudowana sieć transportu miejskiego oraz przystanek kolejowy – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Drugi sklep Action w Białymstoku zajmuje powierzchnię ponad 920 mkw. Został zaprojektowany z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomogą zachować odpowiedni dystans. Ponadto przy kasach zostały umieszczone środki dezynfekujące i ekrany ochronne. Market działa w godzinach 9.00-21.00 od poniedziałku do soboty oraz od 9.00 do 20.00 w niedziele handlowe. W sylwestra będzie czynny od 9.00 do 16.00.

Action urozmaica ofertę handlowo-usługową centrum zakupowego, do której zalicza się m.in. drogeria, sklep sportowy, odzieżowy, obuwniczy oraz z produktami RTV i AGD. Ponadto w okolicy działa także market spożywczy, budowlany i meblowy. Dobry dojazd do Action zapewniają: położony niedaleko ważny węzeł komunikacyjny drogi krajowej nr 8, przystanki komunikacji miejskiej oraz dworzec kolejowy. Zmotoryzowani mogą korzystać ze wspólnego, obszernego parkingu na 350 miejsc postojowych.

Action oferuje asortyment artykułów codziennego użytku oraz produktów sezonowych. Klienci znajdą tu m.in. artykuły higieny osobistej, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. Tym, co wyróżnia sieć Action, jest element niespodzianki, wynikający z tego, że 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Dzięki temu firma może szybko dopasowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów.

Obecnie w ofercie sezonowej dominuje asortyment z akcesoriami do wystroju wnętrz na zimę. Są to m.in. przyjemne w dotyku tekstylia: poszewki na poduszki, koce, komplety pościeli oraz zasłony.

Action to dyskont niespożywczy, zapewniający stale zmieniającą się, różnorodną ofertę około 6 000 produktów w ponad 1 900 sklepach, ponad 11 milionom klientów każdego tygodnia. Sieć zatrudnia ponad 65 000 osób ponad 130 różnych narodowości, w 9 krajach. Action posiada obecnie 172 sklepy w Polsce i zatrudnia tu ponad 2 000 osób.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze