Action, sieć dyskontów niespożywczych, otwiera kolejne sklepy na Podlasiu. W czerwcu mowa o aż trzech obiektach. 14 czerwca uruchomiony został sklep w Suwałkach, zaś na 28 czerwca zaplanowano otwarcia placówek w Łomży i Białymstoku. Tym samym sieć na przełomie czerwca i lipca w Podlaskiem będą funkcjonowały po dwa sklepy w Suwałkach i Łomży oraz cztery w Białymstoku. Do tego po jednym w Łapach, Sokółce, Grajewie, Zambrowie, Bielsku Podlaskim i Siemiatyczach. Łącznie – 14 lokalizacji.
Action, popularna sieć dyskontów niespożywczych, dynamicznie rozwija swoją obecność w Polsce, otwierając kolejne sklepy w województwie podlaskim.
W ramach najnowszej ekspansji, w Suwałkach i Łomży powstaną drugie sklepy Action, co zwiększy dostępność oferty dla mieszkańców tych miast. Białystok zyska swój czwarty punkt tej sieci.
Dzięki tym otwarciom, łączna liczba sklepów Action w Polsce wzrośnie do 406, co świadczy o rosnącej popularności dyskontu i jego umacnianiu pozycji na polskim rynku handlowym.
Mieszkańcy Suwałk i okolic już od soboty, 14 czerwca 2025 roku, mogą korzystać z bogatej oferty dyskontu Action. Sieć, znana z formuły „smart discount”, proponuje szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach.
Natomiast od 28 czerwca, do grona beneficjentów dołączą mieszkańcy Łomży i Białegostoku, gdzie również otworzą się nowe placówki.
W sklepach Action klienci znajdą około 6000 produktów dobrej jakości i coraz bardziej zrównoważonych. Asortyment obejmuje 14 różnych kategorii, od zabawek i artykułów do rękodzieła, przez artykuły gospodarstwa domowego i ogrodnicze, po produkty do majsterkowania i artykuły spożywcze. Wszystko to dostępne jest w formule najniższej ceny, co czyni Action atrakcyjnym miejscem na codzienne zakupy.
Action dynamicznie odświeża swoją ofertę, wprowadzając co tydzień 150 nowych produktów. Dzięki temu asortyment sieci jest niezwykle wszechstronny, zaspokajając różnorodne potrzeby i preferencje klientów.
Co więcej, Action stawia na przystępne ceny – ponad dwie trzecie wszystkich dostępnych artykułów kosztuje mniej niż 10 złotych! To sprawia, że zakupy w dyskoncie są jeszcze bardziej atrakcyjne dla portfeli klientów.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z otwarcia naszych kolejnych sklepów na Podlasiu. To już osiem lat od kiedy otworzyliśmy pierwszą lokalizację Action w Polsce. Od samego początku jesteśmy pozytywnie przyjmowani przez klientów i cieszymy się, że dalej możemy przybliżać im ofertę Action. Nasz sukces opiera się na skutecznej formule oraz zaangażowaniu ze strony całego zespołu, z czego jesteśmy bardzo dumni. Chcę podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego osiągnięcia: zarówno klientom, współpracownikom, dostawcom, jak i wszystkim innym, którzy nas wspierają – mówi Paweł Essel, dyrektor generalny Action w Polsce.
Action, sieć dyskontów niespożywczych, konsekwentnie inwestuje w poprawę jakości swoich produktów oraz w zrównoważony rozwój. Firma aktywnie dąży również do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych pochodzących z własnej działalności operacyjnej.
Wśród kluczowych inicjatyw w tym zakresie wyróżnić można:
- wyeliminowanie połączeń gazowych ze sklepów do końca 2024 roku, co znacząco zmniejsza zużycie paliw kopalnych;
- zastosowanie oświetlenia LED we wszystkich obiektach, co przyczynia się do redukcji zużycia energii elektrycznej.
Ponadto, Action utrzymuje jasne i rygorystyczne standardy dotyczące dostawców i zaopatrzenia, co ma na celu zapewnienie wysokiej jakości produktów przy jednoczesnym dbaniu o odpowiedzialne łańcuchy dostaw. Te działania podkreślają zaangażowanie firmy w ekologię i odpowiedzialność społeczną.
Action nieustannie ulepsza swój asortyment, koncentrując się na zmniejszaniu śladu węglowego produktów i zwiększaniu ich obiegu zamkniętego. To oznacza dążenie do tego, by produkty były bardziej przyjazne dla środowiska na każdym etapie ich życia.
Doskonałym przykładem tych działań są wszystkie produkty bawełniane dostępne pod marką Action oraz te z białą etykietą. Są one pozyskiwane w sposób zrównoważony: 99% bawełny pochodzi z programu Better Cotton, który promuje bardziej ekologiczne i społeczne praktyki uprawy. Pozostały 1% to bawełna organiczna, co dodatkowo podkreśla zaangażowanie firmy w ekologiczne rozwiązania.
Action konsekwentnie rozszerza swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój, obejmując nim kluczowe surowce wykorzystywane w swoich produktach.
Od teraz 100% drewna używanego w produktach marki własnej Action pochodzi z lasów zarządzanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Potwierdzają to renomowane certyfikaty: FSC (Forest Stewardship Council) lub PEFC (Programme for Endorsement of Forest Certification). Gwarantuje to, że drewno jest pozyskiwane w sposób odpowiedzialny, z poszanowaniem środowiska i lokalnych społeczności.
Ponadto, od 2022 roku wszystkie rodzaje kakao używane w produktach marki Action pochodzą ze źródeł zgodnych z ideologią Fairtrade. Oznacza to, że firma wspiera uczciwe warunki handlowe dla producentów kakao, przyczyniając się do poprawy ich bytu i promowania etycznych praktyk w łańcuchu dostaw.
Te działania podkreślają strategię Action, która łączy atrakcyjne ceny z rosnącą odpowiedzialnością za środowisko i społeczeństwo.
Przestronny i dogodnie zlokalizowany nowy sklep w Suwałkach ma powierzchnię ponad 906 metrów kwadratowych. Action zatrudniło do obsługi sklepu 11 pracowników. Obiekt znajduje się przy ulicy Sejneńskiej 59. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00.
Nowy sklep w Łomży ma powierzchnię 882 metrów kwadratowych. Action zatrudniło do obsługi sklepu 10 pracowników. Obiekt jest zlokalizowany przy Alei Marszałka Józefa Piłsudskiego 129/A. Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00.
Ostatni z obiektów, który znajduje się w Białymstoku, ma powierzchnię ponad 1011 metrów kwadratowych i będzie pracować w nim 11 pracowników. Sklep mieści się przy ulicy Alei Tysiąclecia Państwa Polskiego 10. Będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00.
Red. PP