Auto zarządzane smartfonem lub przy pomocy gestu. Nowy Golf VII pokazuje jak zmienia się świat

Volkswagen Golf, fot. archiwum zdjęć Sieńko i Syn, Autoryzowany Dealer Volkswagena

Raport Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, dowodzi, że Volkswagen obok Skody i Toyoty jest autem najczęściej kupowanym w Polsce. Od 1974 roku technologia użyta w kolejnych siedmiu modelach Golfa była wyznacznikiem powszechnie dostępnego postępu technologicznego. Infotainment, reagowanie na głos, dotyk i kompatybilność z telefonem – rozwiązania proponowane w Golfie „siódemce” pokazują w jak ciekawych czasach żyjemy dzisiaj.

Nowy Golf – auto intuicyjne

Podobnie, jak w innych autach Volkswagena, na wyposażeniu Golfa jest systemu Front Assist – opowiada sprzedawca w białostockim salonie Volkswagena Sieńko i Syn. – Obserwuje on otoczenie przed samochodem i w niebezpiecznej sytuacji wzywa kierowcę do działania, a jeśli on nie zareaguje samodzielnie, włącza hamulce. Nową funkcją jest obserwowanie otoczenia z tyłu pojazdu. Najważniejszą chyba innowacją jest system, który monitoruje zachowanie kierowcy. W razie braku jego aktywności potrafi samodzielnie zatrzymać pojazd na zajmowanym pasie ruchu. 

W reklamach możemy oglądać opowieść o tym, jak nowy Golf „rozumie nas bez słów”, bo możemy go sterować gestem. Nowy Volkswagen Golf siódmej generacji został zmodernizowany głównie w obszarze systemów bezpieczeństwa, komfortu, rozrywki i multimediów. Jeśli prowadząc auto, potrzebujemy skorzystać z Yanosika, Messengera, i innych aplikacji – po prostu synchronizujemy smartfona z samochodem, dzięki czemu mamy dostęp do funkcji dzwonienia, wysyłania wiadomości, map, muzyki itp.

fot. archiwum zdjęć Sieńko i Syn, Autoryzowany Dealer Volkswagena

Cena auta to nie wszystko

Volkswagen jest jednym z aut, które od dwudziestu lat na polskim rynku cieszą się popularnością. Zyskało renomę jako niezawodne i bezawaryjne auto, dlatego według rankingu otoMoto.pl z 2016r., jest najczęściej wybieranym modelem także na rynku wtórnym. Właściciele, wierni niemieckiemu koncernowi, wymieniają kolejne modele na nowe. Co jest dla nich ważne? Już nie cena, ale koszty eksploatacji w przeliczeniu na kolejne lata. Użytkownicy nowych modeli to coraz bardziej świadomi klienci. Wiedzą, że liczy się nie tyle cena początkowa, co dalsze koszty, które będą ponosić i niezawodność auta. Volkswageny są bardziej ekonomiczne niż samochody wyższej klasy. Kupując w tej chwili Volkswagena w salonie Sieńko i Synmożemy liczyć na:

  • leasing 101%
  • kredyt 0% i 0% prowizji
  • najwyższą wartość odkupu auta w swojej klasie
  • przeglądy przez 4 lata w cenie zakupu – płatne w dwóch wariantach
  • gwarancję na 4 lata w cenie zakupu – możliwość rozszerzenia do 5 lat

Co ciekawe, na przykład w nowej ofercie na modele Volkswagena Polo z rocznika 2017 oprócz standardowej gwarancji otrzymacie 2–letnią pełną ochronę pogwarancyjną. Przez 4 lata lub 80.000 km możecie cieszyć się jazdą swoim Volkswagenem bez martwienia się o naprawy i nieoczekiwane wydatki. Wszystkie te dodatkowe opcje sprawiają, że otrzymujemy Volkswagena w cenie niższej niż podobne auta niżej pozycjonowanych marek.

Dla właścicieli Golfa, Passat to symbol nowego etapu w biznesie

Wybrałem Volkswagena Passata, ponieważ jest to flagowy model, który emanuje prestiżem w swojej klasie – opowiada pan Daniel, właściciel firmy Bang Agency z Białegostoku, jeżdżący Passatem B8. – Agresywne linie nadwozia, elegancja, dynamiczna sylwetka – to wszystko sprawia, że ten model wpisuje się w charakter mojej firmy. Jestem zadowolony z zakupu, bo auto jest bezawaryjne. Podczas dalszych wyjazdów bardzo przydaje mi się wbudowana nawigacja i cały system udogodnień informacyjnych, jak połączenie z internetem, czy wybór najlepszej restauracji w mieście do spotkania z kontrahentem. 

To, co wielu klientów podkreśla opowiadając o Volkswagenie Passacie, to bardzo przestronne wnętrze auta. Długie godziny spędzane w samochodzie podczas podróży nie męczą, bo siedzenia są bardzo wygodne, wyposażone opcjonalnie w funkcję masażu pleców. Zaletą nowych aut jest bez wątpienia ich skomputeryzowanie. Wiele funkcji systemu obsługiwanych jest głosowo. Można powiedzieć, że tej klasy auto służy nie tylko przemieszczaniu się, ale staje się także partnerem w biznesie.

Volkswagen Passat, fot. archiwum zdjęć Sieńko i Syn, Autoryzowany Dealer Volkswagena

Auta dla firmowej floty

Wielu przedsiębiorców stale współpracuje z salonem Sieńko i Syn, biorąc w leasing kolejne modele Volskwagena. Jeden z managerów, którego spotkaliśmy, jest bez wątpienia fanem niemieckiej marki. Nasza flota samochodów osobowych, jak i dostawczych, składa się w większości z pojazdów marki Volkswagen ze względu na ich bezawaryjność, pomimo dużych średnich rocznych przebiegów tych samochodów – opowiada Pan Piotr, zarządzający flotą w  podlaskiej firmie PH Konrad. – Auta tej marki przy odsprzedaży nadal mają wysoką wartość – a to jest dla mnie bardzo istotne. Z firmą Sieńko i Syn – Autoryzowanym Dealerem Volkswagena współpracujemy już kilka lat. Obsługa w salonie sprzedaży i serwisie jest kompetentna, życzliwa i dotrzymuje ustalonych terminów. 

fot. archiwum zdjęć Sieńko i Syn, Autoryzowany Dealer Volkswagena

Artykuł partnerski

Reklama. Partner Portalu Sieńko i Syn - Czytaj więcej

Komentarze