Białostoczanka twarzą Soraya. Przypominamy jej międzynarodowe kampanie m.in. dla YSL

fot. materiały prasowe

Być może dzisiaj niewielu z nas rozpoznaje to nazwisko, ale kilka lat temu Natalia Halicka była zupełnym TOP wśród polskich modelek obok m.in. Anji Rubik. To były czasy bez mediów społecznościowych i formatów telewizyjnych typu Top Model TVN. Na swoim koncie ma jednak kampanie dla Bloomingdale’s, Jill Stuart czy Yves Saint Laurent. Jej twarz pojawiła się w najbardziej opiniotwórczych w branży modowej pismach. W Polsce mogliśmy ją zobaczyć w reklamach Eurobanku i Avon. W tym sezonie wizerunek Natalii wspiera sprzedaż produktów polskiej marki Soraya.

Nastoletni mistrz matematyki zostaje modelką

Szesnastoletnia dziewczyna, która może pochwalić się wieloma nagrodami w konkursach matematycznych, bierze udział w lokalnym konkursie na modelkę. Dostaje się do ogólnopolskiej edycji relacjonowanej przez telewizję TVN. Dwa miesiące później siedzi już w samolocie do Nowego Jorku. Mija kilka tygodni i z dnia dzień zostaje twarzą amerykańskiej marki odzieżowej Jill Stuart. W Europie firma nie jest tak znana jak w USA. To ogromny sukces. Później jest już tylko lepiej. Młoda dziewczyna podróżuje po całym świecie i poznaje najbardziej egzotyczne kraje.

Od modelki do specjalisty Medicover

Dzisiaj Natalia mieszka ze swoim mężem w Warszawie. Ukończyła studia na SWSP z psychologii żywienia. Jest rozchwytywanym trenerem personalnym, ale na co dzień pracuje przede wszystkim jako Product Menager w  sieci klinik Medicover. Raz na jakiś czas powraca do zawodu modelki. Obserwując jej Facebook, widać, że wcześniejsza profesja zaszczepiła w niej miłość do podróżowania i poznawania nowych miejsc.

Poniżej zamieszczamy kilka zdjęć prezentujących efekty pracy białostockiej top modelki.

 

Komentarze