Biznesowe Centrum Sedna – projekt się rozrasta i… ściąga ekspertów

16 kwietnia po raz trzeci ci, którzy niedawno założyli swój biznes, będą mieli okazję spotkać się w ramach Biznesowego Centrum Sedna. Spotkanie 0.3 jest wyjątkowe, bo ostatnie z cyklu otwartych dla wszystkich. Dlatego warto się spieszyć z rejestracją, zapisy trwają.

0.3 jest ważne również dlatego, że temat spotkania jest niezwykle aktualny. Dotyczyć będzie social mediów na usługach firmy. Temat powszechny i pozornie prosty, bo przecież każdy wie, jak prowadzić profil na FB, ale… profil osobisty i profil firmowy to zupełnie różne kanały. W najbliższy wtorek, na spotkaniu BSC, warsztat poprowadzi ekspert Wojciech Biendzio, który od prawie 10 lat związany jest z marketingiem internetowym. To specjalista i pasjonat dziedziny e-marketingu, skupiony w obrębie ekosystemu Facebooka od ponad czterech lat. Kompleksowo odpowiada za bieżące działania płatne w kanałach social media – od strategii, przez budżetowanie kampanii, koordynowanie pracy kreacji, wdrażanie, monitoring, po rozliczenia i raportowanie. Realizuje kampanie dla takich marek, jak: Volvo Car Poland, Honda, Hyundai, Jim Beam, ale też firm z Podlasia. Miał ogromną przyjemność być trenerem dla ponad 100 różnych instytucji

Projekt Biznesowe Centrum Sedna wyrósł z rozmów z młodymi przedsiębiorcami. Z tych rozmów jasno wyniknęło, że przedsiębiorcom, biznesom na tzw. starcie potrzeba wsparcia biznesowego. Rozmowy te przyniosły konkretne potrzeby i określiły, czym jest to wsparcie i czego młode firmy, startupy potrzebują. Stąd struktura Biznesowego Centrum Sedna.

Podlasie ma wiele kreatywnych, twórczych osób, ze świetnymi pomysłami na życie, siebie, na życie zawodowe, ale nie daje wielu możliwości zdobycia, trwałej wiedzy biznesowej, wsparcia praktyków, warsztatów, budowania komunikacji, które przekładają się na realne funkcjonowanie.

Tę lukę uzupełnia właśnie Biznesowe Centrum Sedna, wierząc w potencjał młodych firm. BCS widzi też potencjał w tych, którzy odbijają się od „szklanego sufitu”. Mali przedsiębiorcy, młode firmy mają przeogromne wyzwanie na nasyconym rynku, a BCS to inwestycja w przyszłość. Projekt mocno nastawiony jest na komunikację między uczestnikami. Organizatorzy wiedzą, że przedsiębiorczość potrzebuje otwartości i relacji. Pomysł zaproszenia do szkoleń to jedno, ale Biznesowe Centrum Sedna – w założeniu organizatora – ma być strukturą, która stanie się trampoliną do biznesowej stabilności.

Spotkanie zaplanowano na 16 kwietnia o godzinie 16.30 w Szkole Inspiracji w Białymstoku. Może się na nie zapisać każdy, kto ma własną firmę, działalność, startup lub jest na etapie planowania, zakładania. Na uczestników czekają: trzy godziny z konkretami dotyczącymi tematu social mediów w firmie. Spotkanie 0.3 nie jest zobowiązaniem, dlatego warto być, zdobyć wiedzę i zobaczyć, czy projekt jest dla ciebie. Przed spotkaniem obowiązuje rejestracja przez stronę internetową: https://bcs.szkolainspiracji.pl/

Portal Przedsiębiorcze Podlasie objął to wydarzenie patronatem medialnym.

Red. PP

Komentarze