Dwie silne marki razem. Drużyna Lowlanders ma nowego sponsora – to PSS Społem Białystok

Mistrzowska fuzja, dwie silne marki wspólnie dla Białegostoku – tak przedstawiciele PSS Społem określają piątkowe wydarzenie. 7 grudnia bowiem została podpisana umowa sponsoringu pomiędzy tą firmą a Lowlanders Białystok. Tym samym sformalizowano rozmowy na temat współpracy lidera polskiej spółdzielczości oraz tegorocznego mistrza LFA.

Jak przekonuje prezes PSS Społem Białystok Janusz Kulesza, współpraca z drużyną Lowlanders to nowe doświadczenie, które może przynieść wyłącznie pozytywne korzyści dla obu stron.

Zetknięcie się dwóch rozpoznawalnych i silnych marek może nieść za sobą wyłącznie efekt synergii. PSS Społem Białystok to marka z ponad 120-letnią tradycją, mocno zakorzeniona w lokalnym handlu i produkcji, na dziś mocno rozwijająca branżę gastronomiczną. Skojarzenie nas jako producenta pieczywa, wędlin i garmażerki czy domowych posiłków z mocnym sportowym teamem propagującym zdrowy styl życia, zapewni naszej marce dodatkowe wsparcie marketingowe oraz możliwość dotarcia do nowych odbiorców – uważa Janusz Kulesza.

Dokument zakłada współpracę na okres roku i precyzuje obszar współdziałania. Drużyna Lowlanders poza wsparciem marketingowym i promocją sieci sklepów podczas swoich meczów, będzie sygnować swoją marką bary PSS Społem Białystok oraz otwierany 8 grudnia PUB Piwnica Astoria. Zawodnicy drużyny zadeklarowali swoją obecność w nowym lokalu w mieście, uczestnicząc wspólnie z innymi kibicami w oglądaniu transmisji najważniejszych wydarzeń sportowych.

Profity z takiego układu partnerskiego mają przełożyć się na rozwój i wzmocnienie obu marek, ale przede wszystkim, jak podkreśla prezes Lowlanders Białystok Piotr Morko, podpisana umowa stanowi dowód na to, że sport może łączyć, nie dzielić.

Jesteśmy dumni, że PSS Społem, jako jedna z najstarszych marek Białegostoku, wesprze naszą drużynę. Jest to dla nas duże wyróżnienie – mówi Morko. – Do nawiązania relacji między klubem sportowym, a sponsorem wystarczy niewiele. Od pierwszego kontaktu wierzyliśmy, że podpisanie umowy będzie tylko formalnością, ze względu na zdecydowanie, profesjonalizm oraz wiarę z obu stron w sukces.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze