Ekspansja Lidla w Białymstoku – pojawił się nowy sklep tej sieci. Znamy szczegóły otwarcia

Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów. Już w czwartek, 27 sierpnia 2020 r., otworzy swój dziewiąty obiekt w Białymstoku – przy ulicy Trawiastej. Otwarcie nastąpi o godzinie 6.00.

Sieć zapewnia, że w nowo otwartym sklepie klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla”, pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek, jak „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. W asortymencie sklepu znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe.

Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów, jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.

Nowy sklep sieci Lidl w Białymstoku ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1300 mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 26 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 22.00, a w niedziele handlowe od 8.00 do 18.00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać zponad 90 miejsc parkingowych.

W dniu otwarcia klienci będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji, przygotowanych na tę okazję.

– Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – mówi Aleksandra Robaszkiewicz z firmy Lidl Polska.

W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania:

  • instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła,
  • odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, wykorzystany na cele ogrzewania obiektu,
  • pełne energooszczędne oświetlenie LED – zarówno wewnątrz obiektu, jak i na parkingu wraz ze sterowaniem oświetleniem mającym na celu optymalizację jego zużycia.

Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

Red. PP, fot. mat. pras. (zdjęcie poglądowe)

Komentarze