Historia motoryzacji a nowoczesne technologie, czyli kilkadziesiąt zabytkowych automobili pod firmą AC

W piątek, 25 maja, między godziną 15 a 16 na terenie firmy AC SA, białostockiego producenta samochodowych instalacji gazowych marki STAG, zaparkuje kilkadziesiąt zabytkowych automobili. Będzie to wyjątkowe spotkanie historii motoryzacji z ultranowoczesną technologią.

Jak poinformowała nas Marta Jemieljańczuk z działu marketingu spółki, celem jest wymiana doświadczeń, a może nawet nawiązanie nietuzinkowych projektów. Z całej Polski zjadą się miłośnicy zabytkowej motoryzacji, a przy okazji instalacji LPG – grupa CAAR.

Wydarzenie to będzie miało miejsce przy ul. 42 Pułku Piechoty 50 w Białymstoku. Postaramy się uczestniczyć w nim, a następnie zaprezentować Wam relację zdjęciową oraz komentarze uczestników.

Należy podkreślić, że impreza będzie miała charakter zamknięty i postronni obserwatorzy nie będą mogli wejść na teren przedsiębiorstwa, by obejrzeć wyjątkowe auta. Ale – tak jak zapowiedzieliśmy powyżej – w naszym portalu oraz na fanpage’u na Facebooku znajdziecie informacje na temat tego, co działo się na parkingu spółki AC.

AC od 1986 roku dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania do samochodowych systemów LPG/CNG. Fenomen marki STAG czyni ze spółki wiodącego w Polsce i liczącego się na świecie producenta. Firma cieszy się ponad 50-proc. udziałem w rynku krajowym. Potwierdza to liczba samochodów z instalacją STAG obecnych na polskich drogach, licząca obecnie ponad milion pojazdów. Doświadczenie i stały rozwój oferty niezmiennie od 30 lat plasuje spółkę na pozycji lidera i prekursora zmian w obszarze instalacji autogaz. Niemal 700 pracowników czyni z AC również jednego z największych pracodawców w regionie północno-wschodniej Polski.

Rozwiązania zastosowane w ofercie marki STAG były i są pionierskimi na rynku na skalę światową. O jakości produkowanych instalacji autogaz świadczy obecność na rynkach całego świata oraz około 4 mln samochodów z instalacją STAG na świecie. Marka STAG skutecznie dociera do ponad 50 krajów, otwierane są oddziały zagraniczne, nawiązywane owocne relacje handlowe. Sprzedaż zagraniczna stanowi ponad 60 proc. całkowitych przychodów firmy.

Red. PP, fot. CAAR

Komentarze