I MEDIA/Green Bottle i SilverFox wspólnie promują recykling – film, który łączy ekologię z marketingiem

Polska marka innowacyjnych butelkomatów – Green Bottle – oraz agencja marketingowa SilverFox z Białegostoku połączyli siły, by stworzyć wyjątkowy film promocyjny, łączący ekologiczną edukację z kreatywnym storytellingiem. Efektem współpracy jest materiał wideo, który nie tylko promuje produkt, ale przede wszystkim inspiruje do działania na rzecz środowiska.

Zrealizowany film to odpowiedź na rosnącą potrzebę edukacji ekologicznej oraz zachęta do świadomego recyklingu butelek PET. Celem było nie tylko przedstawienie oferty marki Green Bottle, ale również zbudowanie emocjonalnej opowieści, która trafi zarówno do klientów detalicznych, jak i partnerów biznesowych.

Za cały proces kreatywny – od pomysłu, przez scenariusz, aż po realizację – odpowiadała agencja SilverFox. Kluczową rolę odegrał również brand hero agencji – który stał się głównym bohaterem historii. W filmie lis przemierza las, zbierając porzucone butelki. Nagle pojawia się butelkomat Green Bottle, który przyjmuje butelki i… w zamian wydaje sadzonkę drzewa. Lis z zaskoczeniem sadzi drzewko w miejscu powalonych pni. Film zamyka hasło: Jedna butelka mniej to jedno drzewo więcej”.

To nie tylko metafora – to rzeczywiste odzwierciedlenie funkcjonalności urządzeń Green Bottle. Producent, firma I MEDIA produkuje nowoczesne butelkomaty, które przyjmują plastikowe butelki oraz puszki, a w zamian wydają kupony możliwe do zrealizowania w sklepach. Już niebawem zacznie bowiem obowiązywać w Polsce system kaucyjny, dzięki któremu znaczaco ma wzrosnąć stopień odzysku tworzyw sztucznych. To rozwiązanie z korzyścią dla klientów, sprzedawców i – przede wszystkim – środowiska.

Dwie marki – jedna wizja

Green Bottle to nowoczesna marka należąca do polskiej firmy z blisko 30-letnim doświadczeniem w projektowaniu i produkcji zaawansowanych urządzeń typu self-service takich jak kasy sammobsługowe, terminale informacyjne czy w tym przypadku butelkomaty. Przez niemal trzy dekady działalności firma zdobyła zaufanie klientów dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i niezawodnej technologii, tworząc rozpoznawalne brandy, takie jak infokioski.pl, inexled.com czy greenbottle.pl

Celem urządzeń Green Bottle jest nie tylko automatyzacja procesu recyklingu, ale również aktywizacja społeczna i wspieranie gospodarki obiegu zamkniętego. Butelkomaty tej marki znajdują zastosowanie w sklepach, szkołach, galeriach handlowych i przestrzeniach publicznych.

Z kolei SilverFox to agencja znana z nieszablonowych realizacji, które wykraczają poza schemat klasycznej reklamy. Łącząc strategię z narracją i zaangażowaniem społecznym, tworzy kampanie, które nie tylko sprzedają, ale też zmieniają sposób myślenia.

Film będzie wykorzystywany w social mediach, na targach branżowych oraz jako materiał sprzedażowy i edukacyjny.

Świetny odbiór i kolejne plany

Spot został bardzo pozytywnie oceniony – zarówno przez klienta, jak i szeroką publiczność w mediach społecznościowych. Doceniono oryginalny pomysł, estetykę wykonania oraz wyraźny, ale nienachalny przekaz proekologiczny.

Obie firmy zapowiadają kontynuację współpracy. Ich przykład pokazuje, że ekologia i marketing mogą iść w parze, a dobrze opowiedziana historia to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji.

Chcesz działać na rzecz środowiska i promować innowacje?

  • Potrzebjesz butelkomatu skontaktuj się z Green Bottle: greenbottle.pl
  • Potrzebujesz podobnego filmu lub kampanii? Porozmawiaj z SilverFox: silverfox.pl

Bo każda butelka oddana do butelkomatu może stać się początkiem czegoś większego.

Zobacz film >

Artykuł partnerski

Komentarze