I Effect – konferencja o efektywnym influencer marketingu to pierwsza tego typu konferencja w Białymstoku stworzona z myślą o przedsiębiorcach.
Konferencja odbędzie się 17 października w Hotelu Traugutta 3.
I Effect jest po to, aby, jak piszą organizatorzy, „nakarmić głodnych wiedzy oraz napoić spragnionych inspiracji”. Wszystko przy użyciu praktycznych i sprawdzonych przykładów wziętych z życia. Głównym celem konferencji jest edukacja firm. Bazując na prawdziwych przykładach, prelegenci przedstawią wykorzystanie nowego trendu w marketingu jakim jest Influencer Marketing.
Przedsiębiorcy dowiedzą się, jak efektywnie wykorzystać to w swoich działaniach. Jak zdefiniować influencera i podzielić tę grupę według platform i tematyki, jak analizować grupę odbiorców danego twórcy. Poznają ceny takich akcji, niezbędne narzędzia i wskaźniki, czego można wymagać od internetowego twórcy, a gdzie dać mu pole do popisu.
Starannie dobrani wykładowcy objaśnią influencer marketing na 12 sposobów. Prelegenci to praktycy. Wykładają na uczelniach, często prowadzą własne firmy. Niektórzy tworzą kampanie, które znamy z dużych ekranów, inni prowadzą wieloosobowe zespoły i rozwijają międzynarodowe produkty.
Z białostockich specjalistów tego dnia będziemy mieli okazję posłuchać Lechosława Chaleckiego, Moniki Gawanowskiej czy Wojciecha Biendzio.
Poza merytoryką organizatorzy spróbują przekazać silną dawkę inspiracji i zaszczepić wśród odbiorców wiele pomysłów na dalsze działanie. Organizatorem wydarzenia jest Jan Jankowski – Jak ogarnąć social media.
Przedsiębiorcze Podlasie objęło wydarzenie patronatem.
Agenda pod adresem: https://ieffect.pl/agenda/
Szersze informacje na temat prelegentów: https://ieffect.pl/prelegenci/
Red. PP