Kaufland otwiera swój drugi market w Białymstoku. Czym ma kusić klientów?

W czwartek, 24 lutego, Kaufland otwiera sklepy w trzech lokalizacjach: Białymstoku, Starachowicach i Koszalinie. Nowe obiekty przywitają klientów licznymi promocjami i niespodziankami.

Inwestycja w Białymstoku przy ulicy Wierzbowej 2 to nowy dla sieci Kaufland koncept typu mixed-use, czyli obiekt łączący w sobie różne funkcje użytkowe. Sklep znajduje się na parterze budynku mieszkalnego, a do dyspozycji osób zmotoryzowanych oddanych jest około 100 miejsc parkingowych. Na parterze, oprócz sklepu Kaufland, znajdują się również inne punkty handlowo-usługowe.

Klienci nowej placówki w Białymstoku będą mogli korzystać z szerokiego asortymentu, który obejmuje kilkanaście tysięcy produktów, w tym m.in. artykuły świeże – owoce i warzywa, mięso, wędliny, sery oraz produkty mleczne, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów. Z myślą o konsumentach poszukujących produktów wegańskich i wegetariańskich, a także artykułów spożywczych bez glutenu czy z niską zawartością cukru, sieć przygotowała oznaczoną „Strefę Świadomego Odżywiania”.

Klienci robiący zakupy w nowym markecie znajdą szeroki asortyment produktów marek własnych Kaufland, w tym artykuły w przystępnych cenach K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną marki K-takeitveggie oraz produkty charakterystyczne dla tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre!. W nowym markecie konsumenci będą mogli zaopatrzyć się również w produkty higieniczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego i tekstylia.

W białostockim sklepie umieszczono szafki depozytowe, gdzie kupujący mogą zostawić rzeczy osobiste oraz zakupy zrobione w innych placówkach, a także punkt informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK. Kupujący będą mogli skorzystać także z cyfrowych rozwiązań, takich jak kasy samoobsługowe, a także elektroniczne panele umożliwiające nie tylko sprawdzenie ceny produktu, ale również skład produktów oferowanych na wagę (przy ladzie obsługowej). Kolejnym cyfrowym rozwiązaniem, które zastosowano w sklepie, są ekrany wyświetlające aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju. W markecie znajdują się też toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz specjalne pomieszczenie dla rodziców z dziećmi, wyposażone między innymi w przewijak.

W obiekcie zastosowano energooszczędne oświetlenie LED, a przy owocach i warzywach elektroniczne etykiety cenowe, dzięki którym sieć ogranicza zużycie papieru. W sklepie dostępny jest również automat, do którego można oddawać kaucjowane butelki i otrzymać bon do wykorzystania w sieci Kaufland.

Z okazji otwarcia sklepu Kaufland przygotował dla podlaskich klientów wiele atrakcji. Jedną z nich jest konkurs „Koło Szczęścia”, w którym można wziąć udział od czwartku 24 lutego do soboty 26 lutego w godz. 10-18, okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród są produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz Bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny).

Dodatkowo, dla klientów odwiedzających nowo otwarty market, 24 lutego Kaufland przygotował poczęstunek oraz upominki – balony, róże i żetony do wózków. Z okazji tłustego czwartku pierwszych 1 000 klientów sklepu otrzyma pączka w prezencie. W dniach 24 lutego – 2 marca kupujący mogą także liczyć na specjalną ofertę promocyjną. Niespodzianki czekają również na uczestników programu lojalnościowego PAYBACK – wystarczy od 24 lutego do 2 marca zrobić zakupy za minimum 100 złotych, aby otrzymać 1 000 punktów PAYBACK, co stanowi równowartość 10 złotych do wydania na zakupy.

Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie posiada ponad 1 350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć ma obecnie 235 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.

Asortyment sklepów liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze