Kolejna sieć hoteli zamierza wejść do Białegostoku

Pod koniec czerwca 2020 r. pisaliśmy, że w centrum Białegostoku powstanie Hampton by Hilton. To nie jedyna marka hotelowa, która widzi perspektywy w stolicy województwa podlaskiego i chce zaistnieć na tutejszym rynku. Rozwój planuje też sieć B&B.

– Niezależnie od wyzwań, którym obecnie musimy stawić czoło, chcemy kontynuować nasz rozwój – mówi Béatrice Bouchet (na zdjęciu), prezes B&B Hotels Polska.

Od początku czerwca wszystkie hotele B&B są ponownie otwarte dla gości, a sieć zamierza dalej inwestować w Polsce.

– Hotele B&B w Polsce ponownie przyjmują gości, ale nie w każdym z miast zdecydowano się na ten krok od razu po zniesieniu zakazu działalności hoteli. – Decyzje o uruchomieniu naszych obiektów podejmowaliśmy na podstawie aktualnej sytuacji w poszczególnych regionach. 4 maja br. otworzyliśmy hotele w Warszawie, Wrocławiu i Łodzi. W następnym tygodniu dołączyły do nich Toruń, Kraków oraz Rzeszów. W kolejnym uruchomiliśmy nasz obiekt w Nowym Targu. Jako ostatni, ze względu na zwiększenie liczby przypadków koronawirusa na Śląsku, otworzyliśmy hotel w Katowicach – relacjonuje Béatrice Bouchet. – Najważniejsze jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników, dlatego wprowadziliśmy dodatkowe procedury higieniczne w naszych hotelach. Na bieżąco monitorujemy sytuację epidemiczną i stosujemy się do zaleceń krajowych służb sanitarnych.

Choć COVID-19 bardzo mocno uderzył w branżę hotelową, długoterminowe plany rozwoju sieci B&B Hotels w naszym kraju nie uległy zmianom.

– Niezależnie od wyzwań, z którymi obecnie musimy się zmierzyć, chcemy kontynuować nasz rozwój w Polsce. Poszukujemy istniejących hoteli, które możemy wynająć, projektów hotelowych lub typu mixed-used, w których będziemy wynajmować hotel, po ich zrealizowaniu przez inwestora – dodaje Béatrice Bouchet.

Najważniejszym dla B&B Hotels elementem pozostaje lokalizacja.

– Zależy nam szczególnie na powierzchniach w centrach miast, w pobliżu miejsc o przeznaczeniu biznesowym oraz walorach turystycznych i rozrywkowych, z dobrą widocznością i łatwym dostępem. Chcielibyśmy zagościć z naszą marką w wielu miastach, nie tylko w tych największych, na przykład: w Gdańsku, Gdynii, Szczecinie, Białymstoku, Olsztynie, Gliwicach, Zabrzu, Częstochowie, Opolu czy Zielonej Górze. Jesteśmy zainteresowani również zwiększeniem naszej bazy noclegowej w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie, gdzie mamy już swoje obiekty, ale wciąż dostrzegamy zapotrzebowanie na wysokiej jakości usługi hotelowe w doskonałej lokalizacji i korzystnej cenie – wyjaśnia Béatrice Bouchet.

Atrakcyjne położenie to strategiczny element, na którym opiera się model biznesowy sieci i wizytówka wszystkich hoteli B&B Hotels. Dla przykładu rzeszowski obiekt, podobnie jak wrocławski, mieści się w pobliżu rynku Starego Miasta oraz Dworca Głównego PKP. Krakowski natomiast za bliskich sąsiadów ma Wawel oraz Centrum Konferencyjne ICE Kraków, a warszawski – lotnisko.

B&B Hotels to sieć hoteli ekonomicznych, obecna we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Belgii, Czechach, Portugalii, Słowenii i Szwajcarii, a także w Brazylii. Wśród ponad 500 hoteli, którymi zarządza, osiem z nim mieści się w Polsce: w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu oraz w Rzeszowie. Na razie nie ma precyzyjnych informacji, kiedy hotel B&B miałby pojawić się w Białymstoku. Poinformujemy o tym, gdy tylko będzie znanych więcej szczegółów.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze