Konkurs Kampania Społeczna Roku

kampania spoleczna roku

Do 30 marca agencje reklamowe i Public Relations, instytucje rządowe i organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, firmy, a także osoby prywatne, które zrealizowały kampanię społeczną w roku 2014, mają czas na przygotowanie zgłoszenia. W ramach konkursu zostanie również zorganizowane głosowanie internetowe na najlepszą kampanię w ramach kategorii „Akcje zaangażowane społecznie”. Patronami strategicznymi konkursu są Polpharma oraz Jet Line Outdoor.

KSR prezentuje i nagradza najlepsze kampanie społeczne rozumiane jako wydarzenia medialne z dziedziny marketingu społecznego, honoruje skuteczne przedsięwzięcia marketingowe z dziedziny zaangażowania społecznego biznesu. Celem konkursu jest kształtowanie standardów komunikacji dotyczącej tematyki społecznej w Polsce i promowanie dobrych praktyk w tym zakresie.

Organizatorem konkursu jest portal www.kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej.

Początek zgłoszeń 2 marca – koniec 30 marca 2015 roku.

Na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl otwarte są zgłoszenia do edycji 2014 Konkursu Kampania Społeczna Roku. Kampanie, które były zrealizowane w roku ubiegłym, można zgłaszać w 12 kategoriach. Zapraszamy!

Regulamin konkursu oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej konkurs.kampaniespoleczne.pl.

 

Komentarze