Kurierzy z żółtymi plecakami dostarczają już jedzenie z McDonald’s w Białymstoku

W marcu Glovo i McDonald’s uruchomiły McDelivery w 11 kolejnych miastach. W odpowiedzi na potrzeby gości usługą objęto 99 nowych restauracji na przestrzeni czterech tygodni. Z dostawą do domu zamówienie otrzymują mieszkańcy: Warszawy, Krakowa, Torunia, Bydgoszczy, Poznania, Wrocławia, Lublina, Rzeszowa, Katowic, Olsztyna i Białegostoku.

Glovo, to aplikacja mobilna, zajmująca się dostawami na życzenie. Kurierzy z żółtymi plecakami dostarczają zamówienia z McDonald’s w kolejnych miastach. Tym samym w całej Polsce klienci mogą zamawiać jedzenie ze 120 restauracji. Przesyłki mają docierać pod wskazany adres w czasie krótszym niż godzina.

Wraz z McDonald’s stanęliśmy na wysokości zadania. W bardzo krótkim okresie czasu udało nam się uruchomić usługę w 11 miastach. W obecnej sytuacji nie ma możliwości jedzenia w restauracji, dlatego coraz więcej Polaków decyduje się zamówić jedzenie na dowóz, by w ogóle nie wychodzić z domu. Cieszymy się, że możemy spełniać potrzeby naszych klientów i pomóc im w tym trudnym czasie, a jednocześnie cały czas dbać o ich bezpieczeństwo. Glovo w tym celu wprowadziło między innymi dostawy bezkontaktowe, dzięki czemu zamawiający może odebrać przesyłkę spod drzwi bez kontaktu z kurierem – mówi Carlos Silván, Head of Expansion w Glovo.

Aplikacja już wcześniej zrezygnowała z konieczności zostawiania podpisu przez klientów u dostawcy. Kurierzy na co dzień stosują także szereg specjalnych środków ostrożności oraz higieny. Jest to: dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie ich za boki podczas przenoszenia oraz stosowanie się do wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia.

W związku z aktualną sytuacją panującą w kraju, do restauracji McDonald’s wprowadzono nowe, dodatkowe procedury, między innymi bezkontaktowej obsługi zamówień.

Dzięki poszerzeniu usługi Glovo, produkty McDonald’s mogą w bezpieczny sposób trafić do naszych gości, którzy obecnie pozostają w domach – mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. relacji korporacyjnych McDonald’s Polska.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze