Na Podlasiu otwarto pierwszy dyskont sieci Action

W czwartek, 22 lipca 2021 roku, firma Action otworzyła sklep w Zambrowie.To pierwszy dyskont tej sieci uruchomiony w województwie podlaskim i 125. w Polsce. Market jest zlokalizowany w Galerii BEM przy ul. Legionowej 11. Klienci sklepu znajdą w nim szeroki, często zmieniający się asortyment artykułów codziennego użytku w przystępnych cenach. Na odwiedzających Action czeka ponad 6000 produktów z aż 14 kategorii. Aktualnie w promocji są m.in. kamera outdoorowa i dzwonek wideo, patelnie, ręczniki, klapki oraz modelujące spodnie sportowe.

– Dziś (czwartek – przyp. red.) otworzyliśmy pierwszy dyskont Action w województwie podlaskim. Na jego lokalizację wybraliśmy chętnie odwiedzany przez mieszkańców park handlowy Galeria BEM w Zambrowie. Za tą decyzją przemawiało doskonałe położenie obiektu, pomiędzy dwiema ważnymi arteriami miejskimi, gwarantującymi szybki i łatwy dojazd do centrum miasta oraz sąsiednich miejscowości. Jesteśmy przekonani, że atrakcyjna lokalizacja, szeroki i ciekawy wybór produktów oraz niskie ceny przyczynią się do częstych wizyt klientów zarówno z Zambrowa, jak i okolic. W aktualnej ofercie Action znajdą państwo m.in. akcesoria do grillowania, majsterkowania, aranżacji ogrodu oraz aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu dla całej rodziny – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Sklep Action w Zambrowie zajmuje powierzchnię 750 mkw. i działa w godzinach 9.00-21.00 od poniedziałku do soboty oraz od 9.00 do 20.00 w niedziele handlowe. Został zaprojektowany z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomagają zachować odpowiedni dystans. Ponadto, przy kasach znajdują się środki dezynfekujące i ekrany ochronne.

Galeria BEM jest dobrze skomunikowana z innymi częściami miasta. W pobliżu znajdują się osiedla mieszkaniowe oraz punkty handlowe i usługowe. Action uzupełnia ofertę centrum zakupowego, do której zaliczają się popularne sklepy ze sprzętem RTV/AGD, odzieżowe, obuwnicze oraz markety budowlane i sportowe. Klienci mają do dyspozycji także duży, liczący 250 miejsc postojowych parking, a dla poruszających się jednośladami przewidziano stojaki na rowery.

Łączna liczba pracowników Action Polska przekroczyła niedawno 2000 osób. To dowód na to, że firma inwestuje zarówno w infrastrukturę, jak i w ludzi. Sieć oferuje zatrudnionym dobre środowisko pracy oraz wiele możliwości nauki i rozwoju, treningi umiejętności miękkich, szkolenia dla liderów i inne. Action stara się, aby każdy pracownik znalazł w firmie zrozumienie i wsparcie, które pozytywnie wpływa na atmosferę w miejscu pracy. Potwierdzają to również liczby. Według ankiety „Voice of Action”, w której udział wzięło 92% wszystkich zatrudnionych, 88% z nich czuje się zaangażowanych w życie firmy.

– Pracę w Action może znaleźć każdy, bez względu na wiek, pochodzenie czy poziom wykształcenia. Tworzymy nowe miejsca pracy, nie zapominając przy tym o świetnej atmosferze. Wierzymy, że tylko dzięki zmotywowanym ludziom, którzy czują się docenieni, możemy budować stabilną i najszybciej rozwijającą się w Europie sieć dyskontów niespożywczych – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Action oferuje szeroki asortyment artykułów codziennego użytku oraz produktów sezonowych w atrakcyjnych cenach. Klienci znajdą tu m.in. artykuły higieny osobistej, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. Tym, co wyróżnia holenderską markę, jest element niespodzianki, wynikający z tego, że 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Dzięki temu firma może szybko dopasowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów.

Obecnie w ofercie sezonowej dominuje asortyment do wspólnego piknikowania i grillowania – obrusy, bieżniki, podkładki na stół, grille i różnego rodzaju akcesoria do grillowania. Ponadto – jednorazowe naczynia i sztućce, a także przyprawy i sosy do potraw oraz lodówki turystyczne i torby termiczne. Nastrój w ogrodzie i na tarasie pomogą zbudować odpowiednie oświetlenie, np. lampki LED lub lampy solarne oraz akcesoria do dekoracji – poduszki, świeczniki, dywaniki czy obrusy. Na upalne dni klienci znajdą tu różnego rodzaju asortyment do wietrzenia i chłodzenia, np. wiatraki, wentylatory i klimatyzatory. Na prażące słońce Action poleca całą gamę kremów i olejków z filtrem, a także mgiełki odświeżające i inne kosmetyki. Klienci znajdą w markecie moskitiery na okna i drzwi, owadobójcze lampy, świece oraz kadzidła z olejkiem z cytroneli, a także preparaty na ukąszenia. Oferta odzieżowa obejmuje szorty, sukienki, nakrycia głowy i okulary przeciwsłoneczne, stroje kąpielowe oraz letnie obuwie. W Action znajdziemy też sprzęt i narzędzia do prac ogrodniczych, bejce do drewna, zestawy do uprawy roślin oraz nasiona i nawozy.

W Action można znaleźć długopisy, markery, zakreślacze, cienkopisy, kredki, piórniki i plecaki w różnych kształtach oraz kolorach, zeszyty w wielu formatach oraz kalendarze. Nowy rok szkolny to także okazja do uporządkowania domowego kąta do nauki. Posłużą do tego zestawy przyborów do pisania, teczki na dokumenty, segregatory, organizery na biurko, spinacze i klipsy, bloki z karteczkami oraz zakładki.

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1800 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce, Czechach i we Włoszech. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji.

Action posiada obecnie 125 sklepów w Polsce i zatrudnia ponad 2000 osób.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze