Najbardziej znane podlaskie firmy wzięły udział w bezpłatnych konsultacjach

Zakończyła się akcja doradztwa marketingowego dla podlaskich firm. Z bezpłatnych konsultacji skorzystało ponad pięćdziesięcioro przedsiębiorców. Wszyscy reprezentowali bardzo różne branże i cele biznesowe. Firmom doradzał Marcin Brzeziński, specjalista ds. reklamy w Internecie z białostockiej agencji Gogler. Organizatorem bezpłatnych konsultacji było Stowarzyszenie EuroPartner.

Reklama w Internecie – jakie firmy skorzystały z doradztwa

Drukarnia 3D, sprzedawca profesjonalnych narzędzi dla warsztatów czy producent konstrukcji stalowych – wszyscy byli ciekawi swojego potencjału w Internecie oraz sposobów na zwiększenie sprzedaży. Z konsultacji marketingowych Stowarzyszenia EuroPartner i agencji Gogler, skorzystały też firmy produkujące opakowania foliowe, sprzedawcy obuwia, kosmetyków, właściciel lokalnego hotelu i niewielka firma budowlana. W sumie ponad pięćdziesiąt regionalnych przedsiębiorców. Wielu z nich działa ponadlokalnie.

Popularny białostocki sportowiec rozwija biznes w Internecie

W trakcie konsultacji okazało się, że jedno ze zgłoszeń wysłał Tomasz Zubrycki – reprezentant Polski w futbolu amerykańskim. Zawodnik grający na co dzień w drużynie Primacol Lowlanders jako skrzydłowy, od pewnego czasu rozwija własny biznes. Jeden z jego sklepów z odzieżą znajduje się w białostockiej Galerii Jurowiecka, drugi w Internecie pod adresem EastShop.pl. Wraz z żoną otworzyli także sklepy ze zdrową żywnością.

Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się z żoną jak wykorzystać Internet do informowania klientów o naszych sklepach z ekologiczną żywnością „Jaglanka”. Od kilku lat rozwijam także sklep internetowy z odzieżą. Konsultacje na pewno pomogą mi optymalizować budżet marketingowy – mówi Zubrycki, zawodnik Primacol Lowlanders.

Sprzedaż w Internecie – analiza Gogler

Konsultanci przedstawili każdemu z przedsiębiorców szczegółowy audyt strony internetowej w wyszukiwarce Google. Opowiedzieli także o potencjale performance marketingu m.in. pozycjonowania stron internetowych, reklamy na Facebooku czy kampanii AdWords.

W trakcie spotkań podlascy przedsiębiorcy udowodnili mi, że są zdeterminowani do osiągnięcia sukcesu na dużą skalę. Mają jednak skłonność do inwestowania w sprawdzone rozwiązania, które realnie wpłyną na przychody. Pewnie dlatego tak dobrze się nam rozmawiało. Mam podobne podejście do budżetów marketingowych – wspomina konsultacje Marcin Brzeziński, szef agencji Gogler.

Marcin Brzeziński jest szefem działu informatycznego i współwłaścicielem agencji Gogler, która obsługuje dziś ponad dwustu klientów w całym kraju. Specjalizuje się w analitycznych formach reklamy w Internecie. Autor tekstów w Marketing&Biznes, NaTemat.pl, INNPoland.pl. W 2016 roku został zaproszony do projektu wydawniczego „Sukces w biznesie” – książki, w której znani polscy przedsiębiorcy i celebryci, opowiadają o swoich metodach na pogodzenie życia prywatnego i zawodowego. Można w niej przeczytać wywiady z Jerzym Stuhrem, Andrzejem Wajdą czy Marcinem Prokopem.

Patronat medialny 

Komentarze