Netto debiutuje w Czarnej Białostockiej. To pierwszy sklep sieci w tym mieście – po dawnym Tesco

Pierwszy sklep Netto w Czarnej Białostockiej przywitał klientów w czwartek, 24 lutego. Placówka przy ul. Sienkiewicza 2A zastąpiła znajdujący się tu jeszcze do niedawna sklep sieci Tesco. W dniu otwarcia sklep czynny był od 8 rano. W placówce na klientów czeka specjalna oferta i liczne atrakcje.

Netto to wywodząca się z Danii sieć dyskontów, obecna w Polsce od 1995 r. Sklepy Netto – według założeń – mają charakteryzować się wysokiej jakości produktami w atrakcyjnych cenach. Kupujący znajdą w Netto szeroki wybór produktów spożywczych, a także chemii domowej.

Placówka w Czarnej Białostockiej powstała w ramach przejęcia przez Salling Group (właściciela sieci Netto) polskiej części biznesu Tesco.

Z okazji otwarcia na klientów czeka specjalna oferta, obowiązująca od 24 do 26 lutego. W sobotę, 26 lutego, na klientów czekać będą nie tylko wielkie promocje, ale również dodatkowe atrakcje dla dzieci i dorosłych. Nowi klienci będą mieli okazję do zakręcenia kołem fortuny, a najmłodsi będą mogli wziąć udział we wspólnym rysowaniu i wygrać atrakcyjne nagrody.

Banany w cenie 2,11 zł za 1 kg, papryka czerwona za 5,70 zł za 1 kg, ćwiartka z kurczaka za 3,32 zł za 1 kg czy kawa mielona lub ziarnista Qualità Oro Lavazza za 10,99 zł za 250 g to tylko niektóre promocje przygotowane dla klientów nowego Netto w Czarnej Białostockiej. Z okazji otwarcia dla klientów przygotowana została specjalna oferta obejmująca obniżki cen sięgające nawet ponad 50 proc.

Poniżej przedstawiamy wybrane oferty promocyjne.

Oferta „Z Zieleniaka”:

  • pieczarki: 3,32 zł za 500 g,
  • winogrono ciemne bezpestkowe: 5,70 zł za 500 g.

Mięsa, w tym produkty z linii „Sztuka mięsa”:

  • mięso mielone wieprzowe z szynki: 4,75 zł za 500 g,
  • polędwiczka wieprzowa: 15,23 zł za 1 kg.

Z pozostałych promocji produktów warto zwrócić uwagę na m.in.:

  • czekoladę Premieur (z różnymi dodatkami m.in. z karmelem i solą morską): 3,99 zł za tabliczkę 100g,
  • pesto La Campagna (różne rodzaje): 3,49 zł za 190 g.

W ofercie „otwarciowej” wyróżnia się także hipoalergiczna linia dla niemowląt i najmłodszych marki własnej Hello Sensitive, której ceny są w dniach 24-26 lutego niższe o co najmniej 28 proc. Kupujący znajdą tu m.in. pieluchy (od 6,99 zł za opakowanie w zależności od rozmiaru) i nawilżane chusteczki (4,99 zł za opakowanie 100 szt.).

Netto stale utrzymuje dyskontowe ceny 500 najbardziej popularnych produktów. Każdego tygodnia eksperci sieci monitorują rynek, by upewnić się, że ceny proponowane przez Netto są zawsze najniższe. Zaoszczędzić na zakupach pomagają też liczne promocje i rabaty, co tydzień inne.

W ofercie Netto znajduje się ponad trzy tysiące produktów, w tym 1/3 to produkty marek własnych. Sztuka Mięsa to marka, pod którą oferowane są świeże, pakowane mięsa, Milettoto – szeroki wybór nabiału, z kolei Premieur to linia wykwintnych produktów, takich jak wędliny, owoce morza, kawy czy słodycze. W ramach oferty Z zieleniaka klienci znajdą ponad 150 rodzajów warzyw i owoców, a Półki zdrowia – produkty BIO, bezglutenowe, bezcukrowe i bezlaktozowe.

Nowy sklep Netto w Czarnej Białostockiej ma powierzchnię około 550 mkw. Nowa placówka zlokalizowana jest przy ul. Sienkiewicza 2A. Będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22.

Wszystkie nowo otwierane sklepy Netto utrzymane są w formacie 3.0, który nawiązuje do skandynawskich korzeni sieci. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz – szerokie alejki, neutralne oświetlenie oraz zastosowanie naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz.

Netto planuje zakończyć proces konwersji sieci sklepów Tesco jeszcze w pierwszym kwartale tego roku. Pozwoli to na rozbudowanie siatki sklepów do 650 obiektów, a tym samym przełoży się na wzmocnienie pozycji sieci na polskim rynku.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze