Nowoczesne rozwiązania dla pasażerów. Jest nowy system sprzedaży biletów online i aplikacja mobilna

Polregio, marka należąca do Przewozów Regionalnych, zakończyło kolejny etap unowocześniania obsługi pasażerów. Klienci mogą już korzystać z nowoczesnego, intuicyjnego systemu sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej.

Pasażerowie Polregio korzystają już z nowej platformy sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej, będących własnością przewoźnika. Nowy system sprzedaży oraz współpracująca z nim aplikacja mobilna zostały wyposażone w szereg intuicyjnych, oczekiwanych przez pasażerów rozwiązań.

System sprzedaży biletów jest jednolity. Oznacza to, że bilet zakupiony przez stronę www.bilety.polregio.pl jest od razu dostępny do wyświetlania w aplikacji, jak
i odwrotnie – gdy bilet zostanie zakupiony przez aplikację, można go pobrać w postaci PDF z internetowego systemu sprzedaży. Co istotne, bilety w aplikacji mobilnej są zapisywane w pamięci urządzenia, stąd wyświetlenie biletu jest możliwe nawet, gdy urządzenie jest w trybie offline (bez dostępu do internetu). Platforma internetowa Polregio oraz aplikacja mobilna umożliwiają zapamiętanie karty płatniczej, dzięki temu druga i kolejne płatności z jej użyciem są bardzo proste i nie wymagają ponownego wpisywania jej danych. W tym przypadku zaimplementowana został tzw. metoda oneclick, podobna do płatności BLIK.

Obok wdrożenia nowoczesnych terminali mobilnych dla obsługi pociągów, stopniowego uruchamiania płatności kartą w pociągach, kolejny projekt Polregio kończymy z sukcesem. Z żelazną konsekwencją wprowadzamy zmiany, których oczekują nasi pasażerowie. To o ich potrzeby i sugestie oparliśmy funkcjonowanie nowego systemu sprzedaży wraz z aplikacją mobilną. Własny system i aplikacja umożliwią nam pełen wpływ na ich funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Pragnę zaznaczyć, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na współpracę również z innymi dostawcami oferującymi usługę sprzedaży biletów. Takie rozwiązania zwiększają dostępność naszej oferty – powiedziała Anna Lenarczyk z Przewozów Regionalnych.

System sprzedaży POLREGIO posiada zaawansowaną i szybką wyszukiwarkę połączeń z inteligentną funkcją zapamiętywania ulubionych relacji użytkownika. Pozwala również na definiowanie stacji przez filtrowanie rodzajów pociągów czy ograniczanie wyników wyłącznie do połączeń bezpośrednich. System umożliwia zakup biletów jednorazowych, okresowych (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych) oraz grupowych. Automatycznie dobiera i wyświetla oferty biletów jednorazowych i okresowych, odpowiadające określonej przez użytkownika trasie przejazdu, liczbie pasażerów i ich uprawnień do ulg. Równolegle Polregio pracuje nad wdrożeniem sprzedaży Regiokarty w postaci elektronicznej. Aplikacja Polregio jest bezpłatna i dostępna na urządzeniach posiadających system operacyjny Android i iOS.

Przewozy Regionalne, właściciel marki Polregio, powstały w 2001 r. Są największym pasażerskim przewoźnikiem kolejowym w Polsce. Każdego dnia na tory w całym kraju wyjeżdża około 1900 pociągów zamawianych i finansowanych przez samorządy wojewódzkie. W ciągu roku z usług korzysta ponad 81 mln pasażerów. Pociągi zatrzymują się na ponad 1800 stacjach. Udział firmy w rynku kolejowych przewozów pasażerskich wynosi ponad 26 proc. Większościowym akcjonariuszem spółki jest Agencja Rozwoju Przemysłu SA (50 proc. i jeden udział).

Red. PP / mat. pras., fot. pafoto.pl

Komentarze