Nowy sklep w Białymstoku. To dyskont niespożywczy międzynarodowej sieci. Co w nim kupimy?

18 listopada sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku, otworzyła swój pierwszy sklep w Białymstoku. Market zlokalizowany jest w parku handlowym przy ul. Władysława Wysockiego 67. Na klientów czeka ponad 6 000 artykułów z 14 kategorii. Aktualnie w promocji jest m.in. kalendarz adwentowy, oświetlenie świąteczne, sauna do twarzy, słuchawki bluetooth, zestaw lamp rowerowych, żarówki LED w stylu retro oraz bielizna.

– Debiut Action w Białymstoku to dla nas ważny krok w rozwoju marki w Polsce. Na lokalizację pierwszego sklepu w mieście wybraliśmy park handlowy cieszący się dużą renomą i chętnie odwiedzany przez mieszkańców. Do centrum zakupowego można z łatwością dotrzeć zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Ponadto graniczy ono z osiedlem Jaroszówka i znajduje się przy drodze na Wasilków. Dogodne położenie sklepu z pewnością przyciągnie wielu klientów z Białegostoku oraz okolicznych miejscowości. Dzięki szerokiej ofercie często rotujących produktów w niskich cenach, zakupy w Action mogą stać się dla nich przyjemnością. Polecam szczególnie asortyment do dekorowania wnętrz – klimatyczne oświetlenie, tekstylia oraz sezonowe dekoracje – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Sklep Action w Białymstoku znajduje się w parku handlowym przy Wysockiego. Zajmuje powierzchnię prawie 930 mkw. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze mają pomóc zachować odpowiedni dystans. Ponadto przy kasach zostały umieszczone środki dezynfekujące i ekrany ochronne. Market działa w godzinach 9.00 – 21.00 od poniedziałku do soboty oraz od 9.00 do 20.00 w niedziele handlowe.

Action świetnie uzupełnia ofertę handlową centrum zakupowego, na którego terenie działają m.in. sklepy odzieżowe, sportowe, obuwnicze, markety z akcesoriami do aranżacji wnętrz, apteka, hipermarket oraz sklep z produktami RTV i AGD. W okolicy znajdują się także liczne punkty gastronomiczne oraz inne obiekty usługowe. Na klientów czeka również wspólny, obszerny parking, liczący 500 miejsc postojowych.

Sklep oferuje szeroki asortyment artykułów codziennego użytku oraz produktów sezonowych. Klienci znajdą tu m.in. artykuły higieny osobistej, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. Tym, co wyróżnia sieć Action, jest element niespodzianki, wynikający z tego, że 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Dzięki temu firma może szybko dopasowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów.

Obecnie w ofercie sezonowej dominuje asortyment z akcesoriami do wystroju wnętrz na jesień i zimę. Są to m.in. tekstylia: poszewki na poduszki, koce, komplety pościeli oraz zasłony. Dla tych, którzy nie mogą już doczekać się Bożego Narodzenia, Action wprowadził do swojej oferty dekoracje świąteczne. Odnaleźć tu można różnorodne oświetlenie przeznaczone do użycia zarówno wewnątrz, jak i zewnątrz domu oraz ozdoby do powieszenia na bożonarodzeniowe drzewka – kolorowe bombki, łańcuchy dekoracyjne, sznury oświetleniowe oraz szpice na choinkę. Na sklepowych półkach pojawiły się także figurki bożonarodzeniowe, sztuczne choinki w wielu rozmiarach, wioski i scenki świąteczne, kalendarze adwentowe oraz inne akcesoria.

W ofercie nie brakuje odzieży i dodatków ze świątecznymi motywami: sukienek, swetrów, skarpet, kapci czy kolczyków i akcesoriów do włosów. Z Action można zaplanować także przystrojenie świątecznego stołu. Posłużą do tego m.in. obrusy, bieżniki, podkładki pod talerze, serwetki z motywem bożonarodzeniowym, modne zestawy sztućców, szklanki świąteczne, patery na ciasta, naczynia w kształcie gwiazdy lub choinki czy słoiki na zapasy świąteczne.

Action to międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1 800 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce, Czechach i we Włoszech. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6 000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji.

Action posiada obecnie 152 sklepy w Polsce i zatrudnia ponad 2 000 osób.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze