Oferty przetargowe – termin do 14 marca 2016

syndyk

Oferta przetargowa Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „Żubr”

SYNDYK MASY UPADŁOŚCI

Marka Rutkowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Żubr” Marek Rutkowski w upadłości likwidacyjnej w Zambrowie, adres do korespondencji: 15-483 Białystok, ul. Fabryczna 8/4, tel. 695 299 158, ogłasza pisemny przetarg na sprzedaż z wolnej ręki, za cenę nie niższą niż ceny oszacowania, nieruchomości upadłego przedsiębiorstwa.

Na przedmiot sprzedaży, składają się następujące nieruchomości upadłego przedsiębiorstwa w postaci:

1 –  spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu położonego w Zambrowie przy ul. Bema 2/22, o pow. 76,36 m2, nr KW LM1Z/00018258/3 o wartości 186.000,00 zł,

2 –  nieruchomości zabudowanej położonej w miejscowości Nagórki Jabłoń k. Zambrowa, nr ewidencyjny 202, o powierzchni 3200 m2, nr KW LM1Z/00023594/8 o wartości 93.000,00 zł.

Oferty nabycia ruchomości i nieruchomości przedsiębiorstwa należy składać w terminie do dnia 14 marca 2016r. w biurze syndyka w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 8/4, z dopiskiem na kopercie „Oferta przetargowa (Żubr)”,

Oferta powinna zawierać:

  1. a) oznaczenie oferenta (imię, nazwisko lub firma, adres, PESEL lub REGON i NIP) a w przypadku przedsiębiorców wypisy z właściwych rejestrów,
  2. b) oferowaną cenę zakupu, która nie może być niższa od ceny wywoławczej (w przypadku oferty na zakup nieruchomości do oferty powinno być również dołączone potwierdzenie wpłacenia wadium w wysokości 10% wartości nieruchomości. Wpłata powinna być dokonana na rachunek bankowy upadłego: 55 1940 1076 6055 4840 0000 0000)
  3. d) oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym ruchomości i nieruchomości przedsiębiorstwa oraz że wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadzie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego,
  4. e) oświadczenie zobowiązujące oferenta do pokrycia kosztów związanych ze sprzedażą,
  5. f) oświadczenie oferenta że nie jest spokrewniony z upadłym, syndykiem, Sędzią Komisarzem i ich rodzinami.

Rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 15 marca 2016r. o godz. 13.00 w biurze syndyka w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 8/4 w obecności syndyka i przybyłych oferentów. Wyboru oferty dokona syndyk. Oferent, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest zawrzeć umowę sprzedaży i w tym dniu uiścić cenę nabycia.

Zastrzega się syndykowi prawo odwołania w całości lub w części przetargu w każdym czasie i bez podania przyczyny, a także jego unieważnienia na każdym etapie postępowania przetargowego bez podania przyczyny (aż do czasu podpisania umowy).

Gemark

Oferta przetargowa spółki z o.o. „Pantera”

SYNDYK MASY UPADŁOŚCI

Pantera spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w upadłości likwidacyjnej z siedzibą w Czyżewie, adres do korespondencji: 15-483 Białystok, ul. Fabryczna 8/4, tel. 695 299 158, ogłasza pisemny przetarg na sprzedaż z wolnej ręki, za cenę nie niższą niż ceny oszacowania, nieruchomości i ruchomości upadłego przedsiębiorstwa.

Na przedmiot sprzedaży, składają się:

– ruchomości w postaci towarów handlowych o wartości 9.512,15 zł + VAT,

– nieruchomość budynkowa położona w obrębie miasta Czyżew, nr ewidencyjny 880, nr KW LM1W/00031716/7 wraz z wyposażeniem Sali bankietowej, kuchni i biura o wartości 46.330,30 zł, łącznie wartość zorganizowanej części przedsiębiorstwa wynosi 8.103.330,30 zł;

– nieruchomość budynkowa położona w obrębie wsi Brulino – Piwki, gmina Czyżew, nr ewidencyjny 228, nr KW LM1W/00037033/7 o wartości 367.000,00 zł;

– nieruchomość budynkowa położona w obrębie wsi Jasienica – Parcele, gmina Andrzejewo, nr ewidencyjny 17/1, nr KW OS1M/000420061/0 o wartości 359.000,00 zł.

Szczegółowy wykaz wystawionego do sprzedaży mienia znajduje się w Biurze Syndyka w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 8/4 lub na stronie www.biurosyndyka.net.

Oferty nabycia ruchomości i nieruchomości przedsiębiorstwa należy składać w terminie do dnia 14 marca 2016r. w biurze syndyka w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 8/4, z dopiskiem na kopercie „Oferta przetargowa (Pantera)”,

Oferta powinna zawierać:

  1. a) oznaczenie oferenta (imię, nazwisko lub firma, adres, PESEL lub REGON i NIP) a w przypadku przedsiębiorców wypisy z właściwych rejestrów,
  2. b) oferowaną cenę zakupu, która nie może być niższa od ceny wywoławczej (w przypadku oferty na zakup nieruchomości do oferty powinno być również dołączone potwierdzenie wpłacenia wadium w wysokości 10% wartości nieruchomości. Wpłata powinna być dokonana na rachunek bankowy upadłego: 55 1940 1076 6055 4840 0000 0000)
  3. d) oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym ruchomości i nieruchomości przedsiębiorstwa oraz że wyraża zgodę na wyłączenie rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadzie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego,
  4. e) oświadczenie zobowiązujące oferenta do pokrycia kosztów związanych ze sprzedażą,
  5. f) oświadczenie oferenta że nie jest spokrewniony z upadłym, syndykiem, Sędzią Komisarzem i ich rodzinami.

Rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 15 marca 2016r. o godz. 13.00 w biurze syndyka w Białymstoku przy ul. Fabrycznej 8/4 w obecności syndyka i przybyłych oferentów. Wyboru oferty dokona syndyk. Oferent, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest zawrzeć umowę sprzedaży i w tym dniu uiścić cenę nabycia.

Zastrzega się syndykowi prawo odwołania w całości lub w części przetargu w każdym czasie i bez podania przyczyny, a także jego unieważnienia na każdym etapie postępowania przetargowego bez podania przyczyny (aż do czasu podpisania umowy).

 

Komentarze