Od momentu pojawienia się sieci sklepów KiK w Polsce możemy obserwować jej dynamiczny rozwój – właśnie dobiega końca 6 rok funkcjonowania marki w Polsce i – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – został on zwieńczony osiągnięciem, a nawet przekroczeniem liczby 250 sklepów.
KiK nie zwalnia tempa – 20 grudnia, dzięki otwarciom w Warszawie, Piotrkowie Trybunalskim, Lidzbarku i Gliwicach, została przekroczona liczba 250 sklepów, która była komunikowana jako plan na 2018 rok. Jeszcze do końca miesiąca na liście nowo otwartych sklepów mają pojawić się: Szprotawa, Łomża, Koszalin, Wąbrzeźno i Poczesna. W 2019 roku sieć ma powiększyć się o kolejne 50 – 60 sklepów.
Mamy ambitne plany, ale tylko takie pozwalają na osiągnięcie sukcesu. Poza tym, ich realizacja przynosi nam dużo satysfakcji. Fakt, że zakupy w KiK można robić w Polsce w ponad 250 lokalizacjach to prawdziwy powód do dumy, który napędza nas do dalszego rozwoju. Dlatego z pełną odpowiedzialnością mogę obiecać, że nie spoczywamy na laurach i w przyszłym roku będziemy świętować otwarcie trzysetnego sklepu KiK – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.
Sieć sklepów KiK osiągając liczbę 250 sklepów, już ok. 150 000 mkw. powierzchni sprzedażowej. Sklepy sieci pojawiają się w centrach handlowych, retail parkach, ale także przy uczęszczanych deptakach czy głównych ulicach miast.
Red. PP, fot. mat. pras.