Podlaski biznes a rynki zagraniczne. Jak rozwinąć tam firmę dzięki narzędziom Google?

Niezależnie od tego, czy stawiasz ze swoją firmą pierwsze kroki w internecie, czy sprzedajesz już swoje produkty za granicę, przyda ci się dodatkowa wiedza o narzędziach wspierających ekspansję na światowe rynki. Podczas bezpłatnego spotkania organizowanego 23 kwietnia o godz. 16.30 w biurze coworkingowym Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego Centroom, specjalista z Google Internetowe Rewolucje dla firm, przedstawi korzyści związane z przystąpieniem do programu Google oraz opowie o najważniejszych narzędziach do wykorzystania od zaraz. Spotkanie organizowane jest w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości.

Coraz więcej firm chce zdobywać rynki międzynarodowe. Polacy mają świeże pomysły, są pracowici i pełni wiary w swoje możliwości w biznesie. Sama wiara to jednak za mało, ważne są też narzędzia i dobra orientacja w rynku. Jak zbadać zachowania konsumentów poza granicami naszego kraju? Gdzie poszukiwać trendów, by się zainspirować i dobrze trafić z pomysłem?

Spotkanie w Centroom poprowadzi Piotr Sak (na zdjęciu), doradca merytoryczny Google Internetowe Rewolucje, który przedstawi narzędzia ułatwiające obserwację i prognozowanie trendów oraz przewidywanie zachowań konsumentów:
– Google Market Finder – wskazuje wyszukiwania za granicą;
– Consumer Barometer – pomaga zrozumieć zachowania zakupowe użytkowników na całym świecie;
– Google Trends – zbiera informacje o trendach w wyszukiwaniach użytkowników.

Ekspert opowie również uczestnikom o korzyściach z zapisania się do programu Google Internetowe Rewolucje dla firm. Mogą oni liczyć na bezpłatne, trzymiesięczne indywidualne wsparcie w zakresie rozwoju biznesu w internecie oraz rozszerzenia działalności na rynkach zagranicznych. Doradcy programu pomogą w analizie potencjału eksportowego firmy i wyboru nowych rynków docelowych, zdefiniowaniu dedykowanego planu ekspansji zagranicznej firmy czy optymalizacji kanałów online na rynkach zagranicznych.

Piotr Sak to miłośnik muzyki, na co dzień odpowiada za marketing międzynarodowej marki z branży instalacyjno-grzewczej. Posiada doświadczenie przy zarządzaniu projektami informatycznymi. Na swoim koncie ma realizacje między innymi dedykowanych aplikacji webowych, zaczynając od branży medycznej, a na muzycznej kończąc. Jest pomysłodawcą oraz współrealizatorem startupu PIBEEP, który powstał w odpowiedzi na problemy, z którymi borykał się podczas realizowania swojej pasji związanej z muzyką. Od 2018 roku dołączył do elitarnego grona doradców z ogólnopolskiego projektu Google Internetowe Rewolucje.

Podsumowanie:
Link do zapisów: http://bit.ly/2VwFlFt
Miejsce: Centroom, ul. Sienkiewicza 9, Białystok
Termin: 23 kwietnia, godz. 16.30-18.30
Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze