Białostocki akcent w książce o polskich przedsiębiorcach i celebrytach

skuteczny biznes ksiazka

Wajda, Prokop, Hołowczyc i kilkunastu polskich praktyków biznesu, wydało książkę o tym jak pogodzić prywatne życie z zawodowym.

Właściwie to kilkanaście wywiadów, których bohaterowie opowiadają o swoich biznesowych strategiach i metodzie na to jak czerpać przyjemność z owoców swojego sukcesu. W książce poza wywiadami z managerami firm takich jak Aluprof – wiodącym europejskim dystrybutorem systemów aluminiowych, ogólnopolskiej sieci pizzeri Biesiadowo czy agencji marketingu internetowego Gogler, znajdziemy barwne opowieści Marcina Prokopa o spotkaniach z Beatą Tyszkiewicz, wspólnych rozmowach Jerzego Stuhra z Robertem Benignim oraz liczne przemyślenia Krzysztofa Hołowczyca na temat relacji z kobietami.

Książka stanie pewnie na półkach księgarni obok dziesiątek poradników typu „jak wygrać życie”… Czym się od niej rożni „Skuteczny biznes”? Tutaj nikt z nas nie daje złotych rad. Po prostu opowiadamy o swoim podejściu do pracy, pracowników, pieniędzy, ale też rodziny i sportu. Opowiadamy o tym jak udaje nam się nie tylko prowadzić sensowne biznesy, ale też nie tracić z oczu prostej reguły: „Pracujesz, aby żyć. Nigdy na odwrót.” – mówi o książce jeden z bohaterów, Marcin Brzeziński CEO Goglera.

„Skuteczny biznes czyli gra o sukces” dostępny jest od maja 2016 roku w Empikach w całym kraju.

ksiazka marcin brzezinski

Komentarze