Poznaj tajniki e-marketingu: białostocki Glosel rekrutuje na płatny staż

Białostocka spółka Glosel ogłosiła nabór na kolejny program stażowy. To okazja do zdobycia praktycznego doświadczenia w branży e-commerce.

Tym razem oferta obejmuje staże w trzech działach: Performance Marketing & SEO, Marketing Automation i Social Media. Stażyści poznają kulisy działania sklepów internetowych należących do Glosela – m.in. TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.

– Ofertę stażu kierujemy do studentów i absolwentów uczelni z Białegostoku i regionu, zainteresowanych pracą w e-commerce. Po raz kolejny damy im możliwość rozwoju pod okiem doświadczonych mentorów z Glosela. Jesteśmy otwarci na młode talenty, bo nasi specjaliści chętnie dzielą się wiedzą. Najlepsi stażyści nadal z nami współpracują – mówi dyrektor HR w Gloselu Joanna Moroz-Jatkowska.

Rekrutacja trwa do 30 kwietnia, a trzymiesięczny program rozpocznie się 1 lipca. Wszystkie staże będą odbywać się 5 dni w tygodniu, po 6 godzin dziennie. Studenci otrzymają wynagrodzenie w wysokości 2 700 zł brutto miesięcznie. Założeniem programu jest to, aby po jego zakończeniu stażysta mógł pełnić obowiązki młodszego specjalisty w zespole. Zgłoszenie do programu stażowego Glosela i proces rekrutacyjny znajduje się na stronie TaniaKsiazka.pl.

To już trzecia edycja programu stażowego, podczas której studenci będą odkrywać tajniki e-commerce pod okiem ekspertów Glosela.

Mentorką zespołu Performance Marketing & SEO będzie Monika Szatyłowicz, e-commerce director w Gloselu. Pod jej okiem będzie można nauczyć się, jak generować ruch w sklepie internetowym i jak analizować efekty tych działań.

W zespole Marketing Automation uczestnicy będą mieli okazję poznać e-mail marketing i automatyzację działań na podstawie zachowań użytkowników. Mentorem będzie Rafał Jackiewicz, dyrektor ds. strategii i budowania wartości klienta.

Ostatnim działem, który zaprasza do programu stażowego, jest zespół Social Media. To szansa na zdobycie wiedzy na temat funkcjonowania kanałów społecznościowych w e-commerce i poznanie sposobów rozwijania koncepcji marki w mediach społecznościowych. Opiekunką stażu będzie Justyna Brzezińska, marketing communications manager.

– Po dwóch edycjach programu stażowego widzę, że w naszej organizacji zostali niezwykle wartościowi ludzie. Myślę, że stażysta będzie bardzo dobrym wsparciem mojego zespołu, ze świeżym, obiektywnym spojrzeniem. Czekamy na osobę, która jest zainteresowana tematem komunikacji w mediach społecznościowych, ma otwartą głowę i zapał do testowania. Chętnie podzielimy się wiedzą i naszym doświadczeniem zdradzając tajniki komunikacji – zachęca Justyna Brzezińska.

Program stażowy Glosela to doskonała okazja do zdobycia praktycznej wiedzy i kompetencji w firmie o 20-letnim doświadczeniu w e-commerce. Glosel zatrudnia około 400 osób. Ma na koncie wiele branżowych nagród, m.in. 4. miejsce w woj. podlaskim w rankingu Diamenty Forbesa 2023 oraz kilka Gazeli Biznesu.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze