Przedsiębiorcy wspierają się nawzajem. W Alfie za zakupy będą vouchery na jedzenie

Przez trzy dni, od 11 do 13 lutego, na klientów Alfa Centrum w Białymstoku czeka apetyczna promocja – paragony za zakupy i usługi zrealizowane na terenie galerii będzie można wymienić na vouchery do wybranych lokali gastronomicznych.

Akcja „Mam Cię – Zjem Cię” to propozycja dla klientów, którym już nie raz w czasie zakupów dał się we znaki głód, wzmożony teraz iście arktyczną aurą. Sytuację uratować mogą pizza albo kawa na wynos. Ale to także ukłon w stronę branży gastronomicznej, bo – przypomnijmy – firmy mogą jedynie oferować jedzenie na wynos bądź w dowozie, lokale wciąż pozostają dla klientów zamknięte. Dlatego też voucher, choć może na niewielką kwotę, ma być zachętą do większego zamówienia. I działa to również w drugą stronę, ponieważ wcześniej należy zrobić zakupy za sumę minimalną. A zatem otrzymanie vouchera ma zachęcić do większych zakupów w butikach, które przecież przez pewien czas pozostawały nieczynne.

Udział w promocji jest bardzo prosty. Wystarczy w dniach 11-13 lutego zrobić w Alfa Centrum zakupy za min. 50 zł. Otrzymany paragon należy zeskanować w aplikacji SEZAM 2.0 (otrzymując punkty w systemie lojalnościowym) i zarejestrować w Punkcie Obsługi Promocji. Autoryzowane paragony uprawniają do otrzymania voucherów o wartości 10 zł, które wykorzystać można podczas opłacania zamówień w wybranych lokalach gastronomicznych – w dalszym ciągu realizowane mogą być wyłącznie zamówienia na wynos. Zachowają one ważność aż do 6 marca.

Partnerami promocji są kawiarnie, cukiernie i restauracje znajdujące się na terenie galerii, oferujące różnorodną kuchnię. Wśród nich: Arianos Doner Kebab, Gorący Trójkąt, Hokus Pokus, North Fish, Sphinx, Subway, Costa Coffee, Cukiernia Sowa oraz U Lodziarzy.

Punkt Obsługi Promocji będzie znajdować się na 1. piętrze, w pasażu między salonami Zara oraz Samsonite (naprzeciw wejścia od ul. Świętojańskiej). Rejestracja paragonów będzie odbywać się w czwartek i piątek w godz. 14.00 – 21.00, a w sobotę od 12.00 do 21.00. Klientom, którzy nie korzystają jeszcze z aplikacji SEZAM 2.0, hostessy pomogą z jej instalacją, założeniem konta oraz zademonstrują podstawowe funkcje. Regulamin promocji dostępny będzie w POP.

„Mam Cię – Zjem Cię” to promocja dla uczestników SEZAMU – programu lojalnościowego Alfa Centrum. Rejestracja paragonów w aplikacji przynosi bonus w postaci punktów, które można wymienić na nagrody, m.in. małe AGD, kosmetyki, zabawki czy vouchery na usługi.

Przypomnijmy, że Alfa Centrum Białystok zostało wybudowane w 2008 roku, na pofabrycznych terenach dawnej fabryki Eugeniusza Beckera. Na łącznej powierzchni 86 000 mkw., znajduje się ponad 157 lokali handlowo-usługowych oraz 7-salowe kino. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze