Jak Audi zostało partnerem portalu PP? Case study kampanii reklamowych na przedsiebiorczepodlasie.pl

Nasze założenie we współpracy jest proste: stworzyć reklamę, którą nasi czytelnicy chcą przeczytać. W 2016 wielokrotnie współpracowali z nami: Audi Sieńko i Syn, Yuniversal Podlaski czy PSS Społem. Wspólnie stworzyliśmy skuteczne kampanie dla 15 tysięcy czytelników z grupy wiekowej 25-44.

Jak wygląda współpraca z PP

Reklama natywna w Białymstoku to nie standard. Klientom opowiadamy o tym, jak tworzymy marketing treści – zwykle od razu podajemy konkretny pomysł. Nasze teksty są odpowiedzią na pojawiające się potrzeby. Nie tworzymy firmom laurek, nie tworzymy tekstów do folderów reklamowych. Tworzymy angażującą opowieść o firmie i jej produktach.

Partner Portalu – unikalna kampania wizerunkowa

Firmie Sieńko i Syn zaproponowaliśmy artykuł Oszczędzanie latami kontra leasing. Sprawdzam czy białostocką firmę stać na VW Golfa. Tekst spodobał się nie tylko firmie, także czytelnikom. Każdy promujemy intensywnie w mediach społecznościowych poprzez Facebooka: facebook.com/przedsiebiorczepodlasie

W listopadzie i grudniu ruszyliśmy z nowym działem Felietony. Portal zyskał nowych przyjaciół – piszących i czytających artykuły. W związku z tym reklamodawcom zaoferowaliśmu nowy format reklamowy – Partner Portalu. Założyliśmy, że naszym zadaniem jest nie tylko opublikowanie reklamy, ale przede wszystkim stworzenie spójnej wizerunkowej kampanii reklamodawcy – firmy  Sieńko i Syn. Logo dealera Audi pojawiało się na zdjęciach felietonistów https://przedsiebiorczepodlasie.pl/felietony/ oraz w aktywnym linku zamieszczonym pod każdym felietonem.

kampania-audi_strona-felietonu
Logo pojawia się na górze strony, w zdjęciu felietonisty, reklamie parallax na dole strony, fot. screen
kampania_audi
Logo pojawia się na górze – tytuł partnera portalu, w zdjęciach felietonistów, dodatkowo – artykuł o evencie, fot. screen

Dodatkowym elementem kampanii była reklama parallax (ruchomy banner Audi) zamieszczona na samym dole strony.  Poza tym zrealizowaliśmy dla Audi Sieńko i Syn artykuły: Nie wiesz co to, a wstydzisz się zapytać? ABS, BLIS, ESP i ACC przydatne podczas jazdy zimą oraz artykuł informacyjny dotyczący dni otwartych w salonie, które dealer organizował w trakcie trwania naszej kampanii reklamowej: Zobacz nowe modele Audi. Dni Otwarte w salonie Sieńko i Syn w Białymstoku. Oba artykuły były promowane na stronie głównej przedsiebiorczepodlasie.pl.

Podsumowując, partner portalu otrzymał pakiet reklamowy:

  • ekspozycji logotypów (black&white) w dziale Felietony
  • tytuł partnera portalu – na samej górze strony (nad menu strony)
  • artykuł natywny
  • reklamę parallax – na samym dole strony
  • możliwość promocji aktualnie organizowanego eventu w dziale Wydarzeń

Przykłady innych kampanii reklamowych na przedsiebiorczepodlasie.pl

Mlekpol – producent mleka Łaciate

Firmie Mlekpol zaproponowaliśmy marketing niestandardowy – artykuł natywny i akcję w przestrzeni miasta. Na przełomie czerwca i lipca 2016 stworzyliśmy w Białymstoku projekt o nazwie „Zielona Plaża”. W każdy piątek i sobotę w parku obok Pałacu Branickich rozstawialiśmy leżaki z logotypami partnerów. Akcję wspierało także RMF MAXXX. Ruszyła zielona plaża na Plantach. Leżaki plażowe na trawie i prezenty.

akcja przedsiebiorczepodlasiepl
Zielona Plaża na Plantach w Białymstoku fot. Grzegorz Grzybek

Yuniversal Podlaski – deweloper

Nasza współpraca z firmą Yuniversal Podlaski zaczęła się dzięki artykułowi Dlaczego setki białostockich rodzin przeprowadziło się do Wasilkowa? Sprawdziliśmy ceny mieszkań i czas dojazdu. Tekst opowiada o zjawisku socjologicznym, jakim jest powstanie miasta-satelity dla Białegostoku. Yuniversal Podlaski buduje w Wasilkowie osiedle bloków mieszkalnych z infrastrukturą handlowo-usługową o nazwie Dolina Cisów. Po tej publikacji firma Yuniversal stworzyła we współpracy z naszą redakcją artykuły na temat innych swoich inwestycji. Powstał tekst To już piętnasty blok Yuniversalu. Czy developer może zaproponować białostoczanom coś nowego? oraz kolejny artykuł – Mieszkanie w centrum staje się modne. Yuniversal buduje nowy apartamentowiec.

Godz. 7.16, wsiadam do 100, najważniejszy przystanek w Wasilkowie, tutaj wsiada najwięcej osób., fot. Przedsiębiorcze Podlasie
Godz. 7.16, wsiadam do 100, najważniejszy przystanek w Wasilkowie, tutaj wsiada najwięcej osób., fot. Przedsiębiorcze Podlasie

Wśród firm, które promowały swoją markę na portalu są m.in.: Audi Sieńko i Syn, Yuniversal Podlaski, Mlekpol, PSS Społem, Ibatur, Marko, Top Auto, Cooltura Taxi, Apartamenty Białystok, Hotel Villa Tradycja, As Jazdy, Projekt MB. Przedsiebiorczepodlasie.pl było w 2016 roku patronem medialnym wielu wydarzeń m.in.: 4 PKO Białystok Półmaraton, Wschodni Kongres Gospodarczy, Lumo Bjalistoko.

Komentarze