Rozwój idzie pełną parą. Nowe sklepy pod szyldem znanej podlaskiej marki otwarte tuż przed świętami

Delikatesy mięsne w centrum Białegostoku oraz duży market w Augustowie z szerokim wyborem świeżego mięsa i wędlin – to dwie nowe placówki handlowe w Grupie Chorten, które miały otwarcia w okresie wzmożonych przedświątecznych zakupów. Obecnie w Polskiej Grupie Sklepów Spożywczych Chorten działa już ponad 1530 punktów partnerskich.

W czwartek, 11 kwietnia, miało miejsce otwarcie delikatesów mięsnych przy Pałacowej w Białymstoku. To nowy sklep w Grupie Chorten, który jest jednocześnie punktem partnerskim ZMB Białystok. W dniu otwarcia na klientów czekały specjalne promocje i degustacje, m.in. nowości marki premium – Z Podlaskiej Spiżarni.

To dobra lokalizacja, blisko przystanku autobusowego i dwóch siedzib urzędu miasta, gdzie można liczyć zarówno na stałych, jak i tych okazjonalnych klientów. Dzięki współpracy z Grupą Chorten mogę otrzymać dobre warunki cenowe u producentów, a także mój sklep może zaoferować markę Z Podlaskiej Spiżarni i specjalne akcje lojalnościowe skierowane do konsumentów – powiedziala Agnieszka Kuźma, właścicielka delikatesów przy Pałacowej.

Z kolei w piątek, 12 kwietnia, otwarto Supermarket Wypusty w Augustowie. Wcześniej w obiekcie działała Stokrotka. W sklepie o ponad 300 mkw. sali sprzedaży jest kilkunastometrowa lada mięsna.

Dobrze zaopatrzone stoiska mięsne są mocną stroną wielu sklepów Chorten, które mogą się w ten sposób wyróżnić na tle dyskontów, gdzie nie ma tego typu produktów sprzedawanych na wagę. Odpowiednio dobrana oferta mięsno-wędliniarska to także magnes w dni poprzedzające niedziele z ograniczeniem handlu, podczas których klienci robią zakupy na cały weekend – podkreślił Mirosław Oleksiej, dyrektor sprzedaży kategorii świeżej w Grupie Chorten.

W obu otwartych sklepach pierwsi klienci za większe zakupy mogli liczyć na prezent w postaci ekologicznych toreb.

Red. PP, fot. pixabay.com

Komentarze