Święto Polskiej Bielizny dla patriotyzmu konsumenckiego. Organizuje je podlaski producent – Kontri

Przed nami piąta edycja Święta Polskiej Bielizny, które odbędzie się 29 marca. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarz branży, skupiającej producentów, dystrybutorów, jak i konsumentów. Podczas tegorocznej edycji odbywa się plebiscyt na Polską Markę Bielizny 2023 Roku, w którym udział bierze ponad 70 marek.

Dla miłośników bielizny i branży modowej z całej Polski, już po raz piąty, 29 marca odbędzie się Święto Polskiej Bielizny. Przez cały miesiąc, m.in. za pośrednictwem Facebooka (https://www.facebook.com/SwietoPolskiejBielizny), przedstawiane i promowane są polskie marki, które wyróżniają się m.in. jakością wykonania, dbałością o detale oraz zastosowaniem najlepszych materiałów.

Święto Polskiej Bielizny to wyjątkowa okazja, aby przyjrzeć się najnowszym trendom i wzorom w branży bieliźniarskiej, a także do nawiązania kontaktów oraz wymiany doświadczeń z innymi specjalistami z branży.

Światowy rynek bielizny szacowany był w 2022 roku na 88 miliardów dolarów. Polskie marki od lat działają globalnie i zachwycają coraz szersze grono konsumentów w kraju i za granicą. Jednak podczas zakupów konsumenci nie mają świadomości z którego kraju pochodzi dany produkt. Z wielu badań wynika, że zdecydowana większość Polaków wybrałaby polski produkt, gdyby miała wiedzę, które produkty są polskie. Dlatego wydarzenie buduje rozpoznawalność marek oraz zachęca do świadomych zakupów w duchu patriotyzmu konsumenckiego.

W ramach wydarzenia ogłoszeni zostaną laureaci plebiscytu Polska Marka Bielizny 2023 Roku. O wygraną konkuruje ze sobą ponad 70 wyjątkowych marek. Nagroda to potwierdzenie prestiżu, najwyższej jakości oraz rozpoznawalności. Tytuł jest tym cenniejszy, ponieważ opiera się na wyborze konsumentów, ich zaufaniu i sympatii do marek.

Wydarzenie organizowane jest przez Kontri sp. z o.o., właściciela sklepu Kontri.pl oraz marki bielizny Vivisence.

Red. PP, fot. pixabay.com

Komentarze