7 lipca 2017, Hotel Ibis Styles, Białystok

Szkolenie: Webwriting. Jak pisać teksty, które sprzedają

Jakie teksty angażują i sprzedają? Co chcą czytać internauci? Które tytuły „się klikają”? Zapraszamy na 7 godzin intensywnych warsztatów z Arturem Jabłońskim – o tworzeniu treści, które internauci pokochają!

Czego nauczysz się na warsztatach?
Dowiesz się, jak pisać treści, które internauci chcą czytać. W praktyce nauczysz się metod przyciągania uwagi czytelnika i sztuki skutecznego „Call to Action”. Poznasz gotowe do wdrożenia zasady i chwyty, które na zawsze odmienią Twoją komunikację online.

Dla kogo?
– Marketerów, PR-owców, content designerów
– Twórców treści do serwisów www, portali, mediów społecznościowych, sklepów internetowych
– Przedsiębiorców
– Redaktorów, dziennikarzy, blogerów
– Wszystkich, którzy chcą, by ich teksty angażowały odbiorców w internecie

Prowadzący – ARTUR JABŁOŃSKI
Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalista w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie. Na sali szkoleniowej spędził już blisko 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Województwo Pomorskie, Województwo Kujawsko-Pomorskie czy Polskiego Radia PiK. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Studia Podyplomowe Wydział Informatyki PB. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Szczegółowy program warsztatów i rejestracja na  www.goldandfinch.pl/webwriting 

Reklama. Partner Portalu Sieńko i Syn - Czytaj więcej

Komentarze