Central od 10 lat prowadzi salon Eleganza. Legenda polskiej muzyki została twarzą marki

Mamy zdjęcia całej wiosennej kolekcji.

Współczesny świat mody zasypuje nas masą propozycji. Przenikanie stylów, zmienność modnych barw i tkanin. Gonimy za modą. Można się w tym zagubić. Ambasadorka marki Eleganza pokazuje nam, jak można ubiorem tworzyć dobry wizerunek. Piękna Polka. Zawsze zadbana. Kobieta dojrzała, wymagająca, ceniąca jakość i ponadczasowy styl. Dla niej najważniejsza jest klasyka, bez zbędnych dodatków i kolorystycznego miszmaszu.

Izabela Trojanowska w sukiece marki "AB Nahlik", Kampania 10 lat Eleganza, fot. Eleganza
Izabela Trojanowska w sukiece marki „AB Nahlik”, Kampania 10 lat Eleganza, fot. Eleganza

Ikona polskiej muzyki

Śpiewała solo, z Budką Suflera, z Tadeuszem Nalepą. Za płytę krytykującą stan wojenny była szykanowana. Wyemigrowała z mężem na Zachód, potem do USA, pod koniec lat 80-tych mieszkała w Berlinie Zachodnim. W roku 1990 wydała płytę po angielsku, a potem wróciła do kraju. Od 1997 roku grała rolę Moniki Ross-Nawrot w „Klanie”.  W 2011 r. wydała pop-rockową płytę „Życia zawsze mało”. Można nie lubić jej muzyki. Można nie być fanem jej aktorstwa, ale urody i wdzięku jej nie odmówimy.

O wyborze Izabeli Trojanowskiej na ambasadorkę marki zdecydował ciekawy zbieg okoliczności – opowiada nam Grażyna Nejfeld, szefowa marketingu PSS Społem w Białymstoku. – Rok temu Eleganza miała przyjemność występować podczas XX jubileuszowej Gali Moda&Styl w Warszawie. Prezentowaliśmy kolekcję ubiorów damskich AB Nahlik w kategorii Marka Polska. Pani Izabela zasiadała w jury. Wystąpiła także w pokazie marki Henri LLoyd. Wtedy zrodził się pomysł, by ikona polskiej piosenki stała się twarzą marki Eleganza, w związku z przypadającym 10 jubileuszem marki. Izabela Trojanowska zawsze dba o dobry styl – dodaje pani Grażyna Nejfeld.Subtelna i rozważna w dobieraniu stroju. Nasze klientki kierują się podobną zasadą – elegancko, wygodnie, z klasą.

aldona_m
Izabela Trojanowska w płaszczu i sukience marki „Aldona”, Kampania 10 lat Eleganza, fot. Eleganza
sisel_m
Izabela Trojanowska w sukience marki „Sisel”, Kampania 10 lat Eleganza, fot. Eleganza

Powrót do jakości

Zachłysnęliśmy się korowodem ubrań w galeriach handlowych. Wyprzedażami, promocjami i kolorami. Mamy wypchane po brzegi szafy. Coraz częściej jednak chcemy kupić coś lepszej jakości, by ubranie zachowało fason na dłużej. Jak rozpoznać dobrą jakość? Warto dowiedzieć się, jakie materiały są trwałe i komfortowe. Jeśli kupujemy płaszcz, marynarkę, koszulę, sukienkę, szczególną uwagę zwracajmy nie tylko na pierwsze wrażenie. Podszewka ma nadać ubraniu idealną formę i przedłużyć jego żywotność. Szycia i ściegi powinny być wykonane idealnie. Zamek błyskawiczny powinien być wszyty równo, pozwalając na swobodną pracę suwaka. Guziki powinny mocno trzymać się swojego miejsca. Jeśli ze szwów wystają nitki, oznacza to masową produkcję, bez dbałości o detal.

Ubrania marki Eleganza są perfekcyjnie wykończone – dzieli się z nami opinią właścicielka pracowni krawieckiej w Białymstoku. – Tkaniny, z których są wykonane, są najwyższej jakości. W ich składzie dominują włókna naturalne – bawełna, jedwab, wiskoza bądź kaszmir, z niewielką domieszką syntetyków (poliester, akryl, lycra). Są to wzorcowe ubrania od najlepszych polskich producentów.

nahlik_detal
Dbałość o każdy detal widoczna jest gołym okiem, sukienka marki „AB Nahlik” fot. Eleganza

Perfekcja w doborze marek

Eleganza jest mutibrandem polskich producentów. Wśród nich znajdziemy takie marki jak: AB Nahlik, Ancora, Getex, Jumitex, Kate, Lanta, Vito Vergelis, Wagab, Elegant Man, Folstop, Kastor, Roy, Tudor, Vesari, Warmia, Wólczanka. O doborze produktów sprzedawanych w salonach decyduje grupa zakupowa składająca się z kupców reprezentujących każdy z salonów w kraju. Grupa dysponuje wspólnymi warunkami zakupowymi wynegocjowanymi w ramach Porozumienia Domów Handlowych. 

Marka Eleganza w tym roku obchodzi swój jubileusz. Od 10 lat proponuje klientkom jakość, której często nie znajdziemy wśród zagranicznych marek w galeriach handlowych. Eleganza, choć kojarzona z elegancją i ponadczasowym stylem, wplata także aktualne trendy modowe. Dzięki temu dostarcza klientom różnorodność, zarówno w kolekcji damskiej, jak i męskiej. Kolekcja Eleganza dostępna jest w Białymstoku w Domu Handlowym Central. Najnowszą kolekcję marki Eleganza spotkamy także w kilkunastu salonach w kraju: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Białej Podlaskiej, Legionowie, Wyszkowie, Kielcach, Rzeszowie, Katowicach i Tychach.

Poniżej prezentujemy wybrane stylizacje z najnowszej kolekcji Eleganza – Świat dobrych ubrań Wiosna/Lato 2016.

elagenza-katalog-2016-marzec-10-11

elagenza-katalog-2016-marzec-14-15

elagenza-katalog-2016-marzec-30-31

elagenza-katalog-2016-marzec-8-9

Komentarze