Multi Ice Group, dynamicznie rozwijająca się firma z Białegostoku, przygotowuje się do znaczącego rozszerzenia swojej sieci na terenie Polski. Do końca roku marka planuje uruchomić 26 nowych lokali, które zasilą portfolio jej popularnych brandów, takich jak BuBu Tea, u Lodziarzy, Lody Bonano oraz Crazy Dog. Dzięki temu, Multi Ice Group jeszcze mocniej zaznacza swoją obecność na rynku, umacniając pozycję jednego z liderów branży lodziarskiej i gastronomicznej.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości produkty, Multi Ice Group zdecydowała się na ekspansję swoich flagowych marek:
- BuBu Tea – 10 nowych punktów serwujących najpopularniejsze w Polsce bubble tea; najbliższe otwarcia: food court w Atrium Reduta w Warszawie i lokal w Malborku;
- u Lodziarzy – 6 nowych lokalizacji oferujących tradycyjne, rzemieślnicze lody najbliższe otwarcia: galeria handlowa Sukcesja w Łodzi i lokal w Głuchołazach;
- Lody Bonano – 6 nowych miejsc, w których można skosztować słynnych lodów o unikalnych smakach; najbliższe otwarcia: w Czyżewie i Śremie;
- Crazy Dog – 4 nowe lokale, w których serwowane są wyjątkowe hot dogi i dania typu street food; najbliższe otwarcia: dwa lokale w Warszawie.
– Rok 2024 to dla nas niezwykle ważny moment. Otwieramy nowe lokale w kluczowych miastach, aby być bliżej naszych klientów i dostarczać im to, co najlepsze. Nasza misja to nie tylko oferowanie produktów najwyższej jakości, ale także tworzenie miejsc, gdzie ludzie mogą spędzać czas w przyjaznej, rodzinnej atmosferze. Cieszymy się, że nasze marki zdobywają coraz większe uznanie i z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesie przyszłość – komentuje Radosław Charubin, właściciel Multi Ice Group.
Multi Ice Group nie spoczywa na laurach. Firma inwestuje w rozwój nowych technologii produkcji oraz w innowacje, które pozwalają na tworzenie jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty. Dzięki temu, każdy klient znajdzie coś dla siebie – od klasycznych smaków, po najbardziej wyszukane i nowoczesne kompozycje.
Ekspansja Multi Ice Group to kolejny krok w kierunku umacniania pozycji lidera w branży gastronomicznej. Dzięki otwarciu nowych lokali firma staje się jeszcze bardziej dostępna dla klientów, jednocześnie podnosząc poprzeczkę w zakresie jakości i innowacyjności oferowanych produktów.
Red. PP