W Białymstoku otwiera się kolejny Lidl. To 10. sklep w mieście, przy Popiełuszki

Lidl Polska rozwija sieć sklepów. W czwartek, 30 marca, otworzy kolejną, 10. placówkę w Białymstoku przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 118A. Otwarcie nastąpi o godzinie 6.

W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane wsposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek, takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, jak też szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege” czy kosmetyków marki „Cien”. W asortymencie sklepów znajdziemy również odzież oraz produkty przemysłowe.

Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów, jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.

Nowy sklep sieci Lidl Polska w Białymstoku przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 118A ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zatrudniono 19 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6 do 22, a w niedziele handlowe od 8 do 22.

Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 111 miejsc parkingowych oraz stacji ładowania aut elektrycznych. W dniu otwarcia dla klientów przygotowano atrakcje: rikszę kawową, degustację pieczywa oraz atrakcyjne promocje.

– Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus, ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając zaplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head ofCorporate Communications and CSR, Lidl Polska.

W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania, m.in.:

  • instalację odzyskującą ciepło z urządzeń chłodniczych,
  • pompę ciepła,
  • energooszczędne oświetlenie LED,
  • w przyszłości zostaną zamontowane panele fotowoltaiczne.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce – około 800.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze