W Białymstoku są już dwa sklepy Aldi – ekspansja trwa. Co oferują?

W połowie grudnia grudnia, o godzinie 6, swoje progi dla klientów otworzył pierwszy sklep Aldi w Białymstoku, który zlokalizowany jest przy ul. Kraszewskiego 45. Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji. Z kolei kilka dni przed świętami Bożego Narodzenia otwarty został kolejny punkt – przy ul. Wierzbowej 6. Tu również pracę znalazło kilkanaście osób.

– Każde otwarcie sklepu Aldi to dla nas ogromny sukces, jest to potwierdzenie naszego rozwoju. Jako sieć jesteśmy dziś obecni w każdym województwie i chcemy także zagościć w większości polskich domów. Nasi klienci wiedzą, że w Aldi znajdą lokalne i międzynarodowe produkty wysokiej jakości, ponieważ Aldi ma to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas, zgodnie z myślą „Raz ALDI zawsze ALDI”. Wierzymy, że klienci naszej nowej lokalizacji w Białymstoku znajdą również to „coś” i zyskają przekonanie, że Aldi to pewność udanych zakupów – mówi Wojciech Seroczyński, kierownik sprzedaży Aldi w Polsce.

Sklep w Białymstoku przygotowany jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Łączna powierzchnia nowego Aldi wynosi ok. 1000 mkw. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest bowiem w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Tuż przy wejściu na klientów czeka parking z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla rodzin z dziećmi, a także osób niepełnosprawnych. Sklep otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 6 do 22, a w niedziele handlowe od 9 do 20. Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.

Aldi w Polsce posiada 242 sklepy i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Aldi Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw Aldi Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom produkty w dziewięciu krajach europejskich. To niemiecka sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych obecna na pięciu kontynentach. Siódma pod względem sprzedaży sieć marketów na świecie.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze