ZaREklamuj swój biznes – program grantowy

zaREklamuj swoj biznes grafika din

Targi dizajnu w Krakowie, studio kaligrafii, czy małe rzemiosło? Każdy pomysł ma szansę na 5 tysięcy euro, kamerę HTC RE oraz zestaw promocyjny od T-Mobile. II edycja programu „ZaREklamuj swój biznes” ruszyła!!

„ZaREklamuj swój biznes” to program grantowy, który wspiera ciekawe pomysły na biznes. Do pierwszej edycji konkursu zgłosiło się ponad 180 firm – w większości prowadzonych przez młode, ambitne osoby, pełne pomysłów.

Właśnie otworzyła się druga szansa na wykazanie się pomysłowością i zgarnięcie 5 tysięcy euro!

Co musisz zrobić, by wziąć udział w konkursie?
Wystarczy nakręcić krótki, 15 sekundowy filmik – mikroREklamę, która w ciekawy sposób opowie, czym się zajmujesz i jaki jest Twój pomysł na biznes. Gotową, umieść na Instagramie z hashtagiem #zareklamujswojbiznes. Materiał automatycznie trafi na stronę zareklamujswojbiznes.pl, na której znajduje się również regulamin konkursu. Pamiętaj, by czas mikroREklamy nie przekroczył 15 sekund, oraz by film w jasny sposób opowiadał na czym polega Twój pomysł.

„Zdajemy sobie sprawę, że 15 sekund to za mało na pełną prezentację firmy. Te kilkanaście sekund ma wymóc na uczestnikach kreatywne podejście i pokazać ich twórczy potencjał.” – jak podkreśla Sylwia Kawalerowicz, redaktorka naczelna miesięcznika Aktivist, członkini jury.

Zwycięzca otrzyma ekwiwalent 5 tysiecy euro na wsparcie swojej działalności – sam decyduje na co dokładnie przeznaczy wygraną. Finaliści otrzymają także zestaw promocyjny Jump!proFirma S od T-Mobile oraz szerokokątne kamery HTC RE, za pomocą których zrealizują zarówno te najbardziej szalone i kreatywne filmy promocyjne, jak i zdjęcia prezentujące codzienną ofertę produktową firmy. Oprócz nagród rzeczowych, wszyscy uczestnicy konkursu zyskają jednak coś jeszcze – odwagę, aby kreatywnie promować swoją działalność, bez względu, czy mowa o drobnym rękodziele, czy też o większym butiku z autorską kolekcją odzieży.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie ZaREklamuj swój biznes.

zaREklamuj swoj biznes grafika

 

Zwycięzcy I edycji

Zwycięzcą pierwszej edycji konkursu jest inicjatywa Targi Plac Nowy na krakowskim Kazimierzu, która skupia lokalnych producentów żywności, designerów i rzemieślników. Targi są ważnym, międzypokoleniowym centrum spotkań na Kazimierzu, a filmik promocyjny od razu przykuł uwagę jury swoją koncepcją „Dołącz do kręgu przyjaciół”.

III nagroda trafiła w ręce Mamapiki – marki modowej stworzonej przez kobiecy duet dla dziewczyn takich, jak one same: współczesnych, aktywnych, niezależnych, pewnych siebie. Absolwentki Akademii Sztuk Pięknych – Marta Garbińska i Kasia Rysiak łączą przyjaźń z modą i fascynacją miejskim życiem. Ich projekty wymykają się ciasnym schematom i taka właśnie była ich mikroREklama.II nagroda powędrowała do HELLO calligraphy – nowoczesnego, acz pełnego magii studia liter, kaligrafii i papeterii. Ręcznie pisane przez Małgosię Małecką wyjątkowe liternictwo doskonale sprawdza się na zaproszeniach ślubnych, kartach dań, czy też personalizowanych upominkch dla gości weselnych.

Wyniki konkursu skomentowała Aleksandra Grzybowska, Head of Marketing HTC Poland:
„Przyznam, że liczba oraz poziom zgłoszeń konkursowych pozytywnie nas zaskoczyła. Uczestnicy wykazali się nieprzeciętną kreatywnością i nieszablonowym podejściem do tematu, które nieraz budziło nasz podziw i zachwyt. Żałujemy, że nie możemy nagrodzić wszystkich.”

oraz Marta Szwakopf, Kierownik Działu Marketingu SOHO T-Mobile Polska:
„Już pierwsza edycja programu to był prawdziwy festiwal kreatywności oraz dowód na to, że w ludziach jest mnóstwo odwagi i determinacji w dążeniu do określonych celów. Choć często jest to droga alternatywna, wymagająca, to jednak dająca dużo satysfakcji i umożliwiająca robienie tego, co naprawdę lubią. Cieszę się więc, że ponownie będziemy mieli okazję wziąć udział w projekcie, i wesprzeć tych, którzy wykazali się inicjatywą i postanowili wziąć sprawę w swoje ręce. ”

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie ZaREklamuj swój biznes.

Kontakt dla mediów:
Łukasz Cichy
Edelman Polska
lukasz.cichy@edelman.com
(22) 576 30 76

HTC
Aleksandra Grzybowska
Head of Marketing, HTC Polska
aleksandra_grzybowska@htc.com

T-Mobile Polska
Wojciech Strzałkowski
Wojciech.strzalkowski1@t-mobile.pl
+48 (22) 413 63 40

O HTC
Założona w 1997 roku HTC Corporation (HTC) jest producentem innowacyjnych i wielokrotnie nagradzanych urządzeń mobilnych. Portfolio firmy obejmuje smartfony oraz tablety. HTC przywiązuje wielką wagę do nowości technologicznych i atrakcyjnego designu swoich produktów. Celem jest tworzenie urządzeń, które dzięki licznym udogodnieniom, takim jak wyjątkowy interfejs HTC Sense™, stają się niezwykle przyjazne użytkownikowi. Firma notowana jest na giełdzie papierów wartościowych na Tajwanie (TSWE: 2498). Więcej informacji o HTC na stronie: www.htc.com/pl

O T-Mobile Polska

T-Mobile Polska jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługując prawie 15,8 mln klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Dzięki integracji z GTS Poland może oferować w ramach swojego portfolio, oprócz usług mobilnych i stacjonarnych, także pełen pakiet usług ICT. Tym samym z operatora mobilnego T-Mobile Polska staje się operatorem zintegrowanym. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z pełnej palety usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe – najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu.

T-Mobile Polska obejmuje niemal 100% populacji Polski zasięgiem swojej sieci 3G oraz ponad 70% populacji zasięgiem 4G LTE dzięki najnowocześniejszej, całkowicie zmodernizowanej infrastrukturze sieciowej. Jej doskonałość została potwierdzona w niezależnym badaniu jakości sieci.

Współzałożycielem i obecnie jedynym właścicielem T-Mobile jest globalny koncern telekomunikacyjny – Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems. Grupa zatrudnia globalnie prawie 230 tysięcy pracowników i prowadzi działalność w 50 krajach na świecie, obsługując blisko 200 mln klientów. Deutsche Telekom jest jednym z globalnych liderów na rynku zintegrowanych usług telekomunikacyjnych. Posiada ponad 151 mln klientów telefonii komórkowej, ponad 30 mln klientów telefonii stacjonarnej i ponad 17 mln klientów szerokopasmowego Internetu stacjonarnego.

 

 

Komentarze