Zenek Martyniuk ambasadorem znanej sieci marketów

Media Markt, sieć specjalistycznych sklepów, oferujących ofertę z zakresu elektroniki użytkowej, nawiązała współpracę z „Królem disco polo” – Zenkiem Martyniukiem. Inaugurujące ją spotkanie z dziennikarzami odbyło się w Białymstoku.

Ostatnie miesiące w handlu przyniosły wiele zmian, wymuszając na rynkowych graczach poszukiwanie nowych rozwiązań i kierunków. Niezmiennie ważne pozostało jednak wsłuchiwanie się w potrzeby klientów, którzy oczekują od marek dopasowanej oferty produktowej oraz ciekawej, angażującej komunikacji. Pozytywne oddziaływanie na emocje to klucz do umacniania relacji z klientem.

Taka ma być najnowsza kampania Media Markt z Zenkiem Martyniukiem w roli głównej. W filmach i spotach artysta wciela się w rolę doradcy, pomagającego klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych urządzeń i usług. Wybór nie był przypadkowy – Zenek budzi pozytywne emocje i cieszy się sympatią milionów Polaków.

– Zenek Martyniuk to jedna z najbardziej znanych postaci w polskiej branży rozrywkowej. Jego muzyka łączy pokolenia i kojarzy się z doskonałą zabawą. „Król disco polo” jest stale obecny w mediach i bierze udział największych wydarzeniach rozrywkowych w kraju. Nasze badania pokazują, że Zenek Martyniuk doskonale sprawdza się w roli ambasadora sieci Media Markt – mówi Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci Media Markt.

– Cieszę się ze współpracy z Media Markt. Osobiście jestem fanem nowych technologii i aktywnie korzystam z nich na co dzień, dlatego temat jest mi bliski – powiedział Zenek Martyniuk.

Uruchomienie nowej kampanii ma wzmocnić wizerunek Media Markt jako marki będącej blisko klientów, odpowiadającej na ich potrzeby i oczekiwania – nie tylko pod względem oferty produktowej. Wśród działań podjętych przez firmę w ostatnim czasie warto wymienić rozwój kanału e-commerce, uruchomienie ponad 20 000 punktów odbioru zamówień internetowych, wprowadzenie szybkich dostaw czy pojawienie się oferty sieci na platformie handlowej Allegro.
Media Markt rozszerza również ofertę usług, dzięki którym użytkownicy nowych technologii mogą w pełni wykorzystać możliwości nowego sprzętu i zapewnić jego ochronę. Do najpopularniejszych należą takie usługi, jak: zabezpieczanie ekranu smartfona folią ochronną (antybakteryjną lub ultra HD), konfiguracja sprzętu, ochrona antywirusowa czy ubezpieczenie produktu w programie Gwarancja+. Jako pierwsza sieć sklepów z elektroniką użytkową w Polsce uruchomiła program pod nazwą Klub Media Markt. Jego członkowie mogą korzystać z dodatkowych benefitów.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze