W Alfa Centrum działa już New Yorker

Budynek Alfa Centrum / Fot. mat. pras.

W miniony czwartek w Alfa Centrum otwarty został salon New Yorker – jednej z wiodących marek w segmencie europejskiej mody młodzieżowej. Jest to drugi sklep marki w Białymstoku, ale pierwszy pod względem wielkości. Na dwóch poziomach, o łącznej powierzchni ponad 1 870 mkw., klienci mogą wybierać spośród mody sportowej, miejskiej, ubrań wieczorowych, a także bielizny i akcesoriów.

Pod hasłem „Dress for the moment” New Yorker prezentuje w swoich salonach najnowsze trendy i modne hity. Oferta produktów obejmuje marki własne FSBN i FB Sister (sport i modauliczna), AMISU i SMOG (ubrania casual i ubrania wieczorowe), BLACK SQUAD i ICONO (moda miejska i moda uliczna), CENSORED (bielizna i stroje kąpielowe), a także szeroki wybór ACCESSOIRES. New Yorker działa w 48 krajach i posiada obecnie 1 260 salonów.

– Bardzo nas cieszy, że New Yorker dołącza do grona najemców Alfa Centrum. Ogromna powierzchnia salonu, z bogatym asortymentem i wykorzystaniem nowoczesnych konceptów sprzedażowych, będzie atrakcyjnym uzupełnieniem zróżnicowanej oferty Alfa Centrum. W tym roku mamy już na koncie kilka dużych otwarć, w tym m.in. Studio Planowania IKEA czy Sala Zabaw Fikołki. Wszystko z myślą o tym, żeby każdy nasz klient znalazł dla siebie interesującą i dopasowaną ofertę – zarówno zakupową, jak i rozrywkową – mówi Tomasz Górski, Asset Manager NEPI Rockcastle Polska.

Otwarciu towarzyszyły specjalne zniżki dla klientów.

Jesień tego roku to w Alfa Centrum czas nowych otwarć, remodelingów oraz powiększania salonów wielu lubianych i cenionych marek. W nowej lokalizacji zostały otwarte m.in. salony Venezia oraz Monnari. Na przeniesienie do większego lokalu zdecydowały się również marki TOUS oraz ESOTIQ.

Red. PP

Komentarze