W Sokółce mają Netto. Najtańszy dyskont w Polsce?

Od 4 listopada mieszkańcy Sokółki mają możliwość skorzystania ze zróżnicowanej oferty Netto i robienia zakupów w sklepie Netto 3.0 – wszystko dzięki otwarciu pierwszej placówki sieci w mieście. Na mieszkańców czekają promocje sięgające blisko 60 proc., zabawy i atrakcje dla całej rodziny, a także specjalne kupony na kolejne zakupy. Pierwsza placówka sieci w Sokółce, zlokalizowana przy ul. Lotników Lewoniewskich, otwarta jest od 6 do 23. Atrakcje i promocje potrwają do soboty, 6 listopada.

Sklep powstał w miejscu dawnego marketu Tesco, w ramach przejęcia przez Salling Group (właściciela sieci Netto) polskiej części biznesu Tesco. Teraz – po tygodniach przygotowań i wytężonych prac – przyszedł wreszcie czas na otwarcie placówki we flagowym formacie Netto 3.0. Powierzchnia sklepu sięga prawie 2000 mkw. i pomieści nie tylko produkty spożywcze, ale także artykuły z tzw. linii non-food, czyli sprzęty i wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble.

Z okazji otwarcia sieć przygotowała specjalną ofertę promocyjną, która obowiązywać będzie do 6listopada. Na kupujących czekają także liczne atrakcje, które zaplanowane zostały przede wszystkim na sobotę. Dzięki temu wezmą w nich udział także ci mieszkańcy miasta, którzy nie mogli odwiedzić nowego sklepu w ciągu tygodnia. Przewidziano wspólne zabawy i konkursy. Klienci będą mieli okazję zagrać w koło fortuny z nagrodami. Dla najmłodszych zaplanowano np. rysowanie za nagrody. Przez cały dzień zabawie towarzyszyła będzie muzyka.

Jednocześnie każdy, kto w dniach 4 – 10 listopada zrobi w dyskoncie zakupy za min. 60 zł, otrzyma kupon obniżający kolejne zakupy o 10 zł do zrealizowania w tym sklepie w dniach 12 – 17 listopada, gdy wartość koszyka wyniesie minimum 60 zł.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (łącznie 3000 w stałej ofercie, w tym 1000 produktów marek własnych).

Zgodnie z przesłaniem sieci – „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – jej eksperci sprawdzają co tydzień ceny ponad 500 produktów dostępnych na rynku, by móc udzielić kupującym dyskontowej gwarancji ceny. Dodatkowo, w każdym tygodniu przygotowywane są specjalne promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze, jak i te non-food.

Sklepy Netto 3.0 mają asortyment „Z Zieleniaka Netto”, czyli świeże owoce i warzywa (ponad 150 rodzajów). Netto rozwija także swoją „Półkę Zdrowia”, na której klienci znajdą produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapominao osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której znaleźć można szeroką gamę gotowych dań. Klienci znajdą w Netto także odpiekane na miejscu ciepłe, chrupiące pieczywo. Z kolei asortyment non-food zmienia się cyklicznie, co tydzień dostarczając nowe pomysły i inspiracje.

Placówki Netto 3.0 wyróżniają się także aranżacją i wystrojem wnętrz czerpiącym z nawiązującego do natury popularnego stylu skandynawskiego. Klienci będą mogli zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą zagwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie, a także dobrze widoczne, a jednocześnie stonowane oznaczenia promocji.

Do 24 grudnia w sklepach Netto odbywa się także akcja lojalnościowa „Kocha, zbiera, gotuje”. W jej ramach można zdobyć naczynia kuchenne z kamionki niemieckiej marki Fissler. Za każde 25 zł wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto, klienci otrzymują jeden znaczek. Po uzbieraniu 10 mogą nabyć wybrane naczynia za pół ceny.

W związku z pandemią koronawirusa dyskonty funkcjonują zgodnie z obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze