W ciągu roku otworzyli blisko 50 lokali i mają ponad 400. Multi Ice Group z ekspansją nie zwalnia

Firma aktywnie poszukuje najlepszych lokalizacji, unikając konkurencyjnych obszarów / fot. mat. pras.

Multi Ice Group, dynamicznie rozwijająca się firma branży gastronomicznej, podsumowała swoją działalności w roku 2023. Wywodząca się z Podlasia firma, znana z marek takich, jak LodyBonano, „u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, Crazy Dog oraz BuBu Bubble Tea, zrealizowała kilkadziesiąt nowych otwarć lokali w ciągu ostatnich miesięcy, rozszerzając swoją obecność na różnych obszarach Polski.

LodyBonano i „u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, oferujące amerykańskie świderki i lody rzemieślnicze, zdominowały rynek z ponad 400 punktami sprzedaży. Marka Crazy Dog, wprowadzona niedawno do portfolio Multi Ice Group, zdobyła uznanie konsumentów dzięki premium hot-dogom z domową bułką, autentyczną kiełbaską, świeżymi dodatkami i aromatycznymi sosami. Nowością w ofercie jest również BuBu Bubble Tea, proponująca kolorowe bąbelkowe herbaty.

W ciągu roku Multi Ice Group otworzyła 47 nowych lokali, rozmieszczonych strategicznie w miastach o zróżnicowanej wielkości, takich jak Wrocław, Jelenia Góra, Sandomierz, Gdańsk oraz Warszawa. Firma aktywnie poszukuje najlepszych lokalizacji, unikając konkurencyjnych obszarów.

– Kluczem do sukcesu naszych marek jest nie tylko wysoka jakość produktów, ale także odpowiednie położenie lokali. Dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby nasze miejsca były dostępne dla jak największej liczby klientów – podkreśla Radosław Charubin, właściel Multi Ice Group.

Nowe otwarcia w roku 2023 obejmują wyspę BuBu Bubble Tea np. w Krakowie czy Kaliszu, lokal stacjonarny w Łomży oraz Piasecznie, przyczepę i wózek lodowy „u Lodziarzy” Wytwórni Lodów Polskich w Międzyrzecu Podlaskim, jak i również w tym samym mieście wyspę BuBu Bubble Tea. Mieszkańcy Szczytna również będą mieli okazję skosztować bąbelkowych herbat w nowo otwartym lokalu stacjonarnym. Wkrótce Wytwórnia Lodów Polskich pojawi się również w Czyżewie, a w Suwałkach oraz Warszawie rusza przyczepa Crazy Dog.

W perspektywie przyszłości Multi Ice Group planuje nie tylko rozwijać swoje istniejące marki, ale również wprowadzać nowe produkty i koncepcje, które odpowiadają na zmieniające się oczekiwania klientów. Firma jest gotowa podjąć wyzwania rynkowe, eksplorować nowe obszary smakowe i kształtować przyszłość branży gastronomicznej poprzez nieustanny dążenie do doskonałości i kreatywności.

Multi Ice Group podkreśla swoją zdolność do adaptacji i elastyczności w odpowiedzi na zmienne trendy i preferencje konsumentów. Przełamywanie granic tradycji kulinarnej to dla firmy nie tylko wyzwanie, ale przede wszystkim szansa na tworzenie smakowych historii, które zostaną zapamiętane na długo.

Red. PP

Komentarze