Białostocka księgarnia najbardziej lubianą wśród polskich internautów

Białostocka księgarnia TaniaKsiazka.pl cieszy się sympatią nie tylko wśród lokalnej społeczności, ale podbiła również serca internautów w całym kraju. W najnowszym raporcie spółki SentiOne, zajmującej się monitoringiem sieci, firma zajęła pierwsze miejsce w kategorii „e-Commerce – sklepy internetowe”. Obecna na rynku od 16 lat marka pokonała takich gigantów, jak Allegro czy Amazon.

SentiOne co roku przygotowuje listę najbardziej popularnych biznesów w kraju. Według najświeższych danych, za okres od września 2021 r. do września 2022 r. wzmianki na temat białostockiej księgarni pojawiły się w sieci aż 76,2 tys. razy. To nie wszystko – ponad połowa z nich miała pozytywny wydźwięk, co oznacza, że firma jest najbardziej lubiana marką e-commerce wśród Polaków. Ta sympatia odbiorców nie jest nowością – pierwszą pozycję pod względem pozytywnie nacechowanych wzmianek TaniaKsiazka.pl zajmowała także w rankingu SentiOne, prezentującym najpopularniejsze marki w polskim internecie za cały rok 2021.

– Bardzo się cieszymy z takiego wyniku, tym bardziej że konkurencję stanowią bardzo duże i znane firmy. Przy analizie wydźwięku wzmianek w sieci decydują głosy prawdziwych, rzeczywistych klientów. To, że księgarnia z Podlasia staje w szranki z takimi gigantami e-commerce, jak Allegro czy Amazon i wychodzi z nich zwycięsko, powoduje, że naprawdę mamy z czego być dumni. Zaufanie, jakim obdarzają nas klienci, motywuje nas do dalszego rozwoju na rynku oraz sprawia, że chcemy być jeszcze bliżej naszych odbiorców i spełniać ich oczekiwania – mówi Łukasz Kierus (na zdjęciu), CEO spółki Glosel, pod której szyldem działa marka TaniaKsiazka.pl. – Zajęcie wysokiego miejsca w rankingu zbiega się z urodzinami księgarni TaniaKsiazka.pl, które zaczniemy świętować w październiku, więc traktuję to jak prezent od klientów.

O sympatii czytelników z całej Polski świadczy także fakt, iż księgarnia prężnie działa na rynku już od 16 lat i ma na swoim koncie liczne sukcesy. TaniaKsiazka.pl została założona w 2006 r. jako jedna z marek białostockiej spółki Glosel. Początkowo była to rodzinna, mała firma, która obecnie zatrudnia kilkaset osób. Internetowy biznes na przestrzeni lat przerodził się w rozpoznawalną markę z punktami sprzedaży stacjonarnej w dużych miastach na terenie całego kraju.

Z każdym rokiem swojej działalności Glosel otwiera kolejne księgarnie oraz punkty bezpłatnego odbioru zamówień w atrakcyjnych lokalizacjach. To element konsekwentnej realizacji strategii, mającej na celu zwiększyć dostępność oferty dla klientów oraz poszerzyć grono czytelników. Stacjonarne punkty sprzedaży i odbioru zamówień zlokalizowane są m.in. w Warszawie, Białymstoku, Ełku, Grajewie, Suwałkach i Bydgoszczy. Można w nich zakupić nie tylko książki, ale także artykuły papiernicze, podręczniki szkolne, zabawki czy produkty FMCG.

Choć marka TaniaKsiazka.pl rozpoznawalna jest w całej Polsce, to Białystok jest jej szczególnie bliski. Firma wspiera lokalne inicjatywy, angażując się w wydarzenia sportowe i działania proekologiczne. Księgarnia od wielu lat współpracuje z fundacją Białystok Biega i bierze czynny udział w biegach miejskich. Pracownicy księgarni angażują się w działania na rzecz planety, organizując co roku akcję sprzątania miasta. W październiku marka będzie świętować swoje 16. urodziny, w związku z czym na klientów czekać będą liczne atrakcje i konkurs z wyjątkowymi nagrodami.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze