Podlaska Multi Ice Group wystartowała z nową franczyzą – Crazy Dog, czyli gastro na kołach

Nowy koncept od Multi Ice Group jest skierowany do franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własną przyczepę gastro. Crazy Dog to dobre jedzenie i designerskie, w pełni wyposażone przyczepy oraz szybki zwrot z inwestycji.

W menu Crazy Dog znajdziemy przede wszystkim hot-dogi, zapiekanki oraz frytki. Wyróżnia je jednak fakt, że powstają z dobrych składników, bez zbędnej chemii. To wysokiej jakości wieprzowa kiełbaska, do tego rzemieślnicza, pszenna bułka, świeże, chrupiące warzywa i sosy. Są także potrawy dla wegetarian.

– Crazy Dog to nie jest kolejna budka z fast foodem. Nasze menu to zdecydowanie propozycje premium, dla bardziej świadomych konsumentów, których z każdym rokiem przybywa. Polacy coraz większą wagę przywiązują do tego, co jedzą i szukają lokali, które podążają za tymi trendami. Dlatego wykorzystujemy produkty jak najmniej przetworzone, od lokalnych dostawców. Dzięki temu jesteśmy w stanie zainteresować swoją ofertą szerokie grono klientów – od miłośników szybkich, klasycznych dań na mieście po osoby, które unikają w diecie mięsa – mówi Katarzyna Czapnik, przedstawicielka sieci.

Poszczególne pozycje w menu biorą swoje nazwy od różnych miejsc, np. Meksyk, Londyn, Rodos, Tokio, Neapol, Berlin, Nowy Jork, Rio, Oslo czy lokalny Polski. W każdej z nich są dodatki charakterystyczne dla danej kuchni. Dzięki temu goście za każdym razem mogą spróbować czegoś innego i poznać zupełnie nowe smaki.

Inwestycja w Crazy Dog zaczyna się już od 25 tys. zł. W tej cenie franczyzobiorcy otrzymują całkowicie wyposażony, mobilny lokal, który może stanąć we wskazanej lokalizacji, bez konieczności ubiegania się o pozwolenie na budowę. Co ważne, partnerzy mogą w każdej chwili zmienić miejsce prowadzenia działalności – dzięki temu mogą elastycznie dopasowywać się do zmieniającej się infrastruktury miasta.

Przyczepa jest wykonana z solidnych materiałów, odpornych na działanie warunków atmosferycznych, dzięki czemu może działać przez cały rok. Punkt przyciąga oko estetycznym, nowoczesnym wyglądem.

– Przyczepa została tak zaprojektowana, aby zapewnić pracownikom najlepszą ergonomię pracy i komfort obsługi, a klientom – sprawne zamawianie. Niezbędne, wysokiej klasy urządzenia, solidna zabudowa stolarska, przyłącza – naszym franczyzobiorcom zapewniamy biznes dopracowany w absolutnie każdym detalu. Dzięki temu nie muszą oni martwić się o dodatkowe wyposażenie czy remont. Dostarczamy i montujemy lokal, który jest gotowy do serwowania potraw – przekonuje Katarzyna Czapnik.

Multi Ice Group oferuje pomoc w uzyskaniu dofinansowania, korzystne leasingi oraz wsparcie w promocji punktu, zanim jeszcze zostanie otwarty. Dodatkowo partnerzy mogą skorzystać z bazy gotowych lokalizacji w całej Polsce, sprawdzonych pod kątem potencjalnego ruchu klientów. Do tego dochodzi indywidualny opiekun, który czuwa nad powodzeniem przedsięwzięcia i służy swoją radą na każdym etapie inwestycji.

– Crazy Dog to biznes dla każdego, bez względu na to, czy właściciel miał wcześniej do czynienia z branżą gastro, czy to jego pierwsza firma. Dzięki kompleksowej ofercie, wsparciu oraz szkoleniom franczyzobiorca jest w stanie w krótkim czasie poznać wszystkie tajniki prowadzenia własnego lokalu i z powodzeniem rozwijać swój biznes – mówi przedstawicielka sieci.

Multi Ice Group to firma z 18-letnim doświadczeniem na rynku franczyzowym w Polsce. Ma na swoim koncie marki takie, jak: LodyBonano, „u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich czy Dr Kluczyk. W sumie w całym kraju działa ok. 300 firm związanych z Multi Ice Group. Spółka zapowiada, że jeszcze tej wiosny wystartuje z kolejną propozycją dla franczyzobiorców zainteresowanych kompleksowym „biznesem na kołach”.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze