Białostockie badanie budzi zainteresowanie w całym kraju. Wiemy, które firmy były najczęściej wyszukiwane w Google w 2015

raport

Przeczytajcie ogólnopolski raport o e-liderach w 13 branżach. Patronat przedsiebiorczepodlasie.pl

Raport „Liderzy swoich branż. Raport SEO 2015”

„Około 44% sprzedaży online zaczyna się w wynikach wyszukiwania Google. Sukces lub porażka sklepu internetowego może zależeć od tego, czy produkty będą łatwo odnajdywane w wyszukiwarce” – pisze w raporcie „Liderzy swoich branż. Raport SEO 2015” Krzysztof Łojniewski, Project Team Leader z Aurora Creation. Raport otwiera ocena Wojciecha Przekopa, specjalisty SEO z firmy Mayko „Uważam, że Google będzie w 2016 zwracać jeszcze większą uwagę na Mobile oraz zauważymy powolne wdrażanie zmian, mających na celu zwiększenie oddziaływania czynników behawioralnych na wyniki wyszukiwania. Mam na myśli np. CTR, czy sygnały z mediów społecznościowych”.

Raport „Liderzy swoich branż. Raport SEO 2015” to ranking widoczności serwisów w naturalnych wynikach wyszukiwania Google, obejmujący 13 różnych kategorii. Stworzonemu przez białostoczan dokumentowi, patronują najbardziej rozpoznawalne w branży e-commerce firmy m.in. Whitepress, Sales Manago i Brand24. Medialnie wydarzeniu patronuje m.in. e-biznes.pl, Nowy Marketing, Sprawny Marketing, kotarbinski.com i przedsiebiorczepodlasie.pl

SEO – pozycjonowanie stron internetowych

SEO czyli pozycjonowanie stron internetowych, realnie wpływa na budowanie wizerunku firmy w Internecie. Dzięki pozycjonowaniu, firma uzyskuje wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, a ta bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Klienci sklepów internetowych, szukając produktów w sieci, wpisują do wyszukiwarki tak zwane słowa kluczowe. Firmy zajmujące się pozycjonowaniem stron, analizują popularność danych słów kluczowych i dopasowują opisy zamieszczane na stronach internetowych danych sklepów do preferencji klientów.

seo

Raport w formie .pdf dostępny jest na stronie  marketingwsieci.pl/raport-seo-2015-liderzy-swoich-branz.

Komentarze