Biedronka otwarta teraz do północy, tuż przed Wielkanocą – przez całą dobę

Taką informację przekazało biuro prasowe sieci. Wszystko za sprawą obostrzeń, związanych z pandemią koronawirusa – w sklepach mogą znajdować sie maksymalnie trzy osoby na kasę. Czyli, na przykład, jeżeli w placówce handlowej kas jest pięć (bez względu na to, ile z nich w danej chwili pracuje), w obiekcie maksymalna liczba klientów to 15. Ponieważ pod wieloma sklepami gromadzą się kolejki, Biedronka – chcąc je rozładować – w większości swoich placówek wprowadziła godziny pracy od 6.00 do 24.00. Mało tego, tuż przed świętami sklepy tej sieci mają być otwarte, za nielicznymi wyjątkami, przez całą dobę.

Biedronka szybko zareagowała na nowe zmiany, ogłoszone przez polski rząd. Od 2 kwietnia 2020 r. sklepy tej sieci wydłużyły godziny otwarcia – są czynne w godz. 6.00-24.00. Jak tłumaczy biuro prasowe, po to, by klienci mieli szansę zakupu żywności, nawet przy nowych niższych limitach osób w placówkach handlowych. Dodatkowo, w tygodniu przedświątecznym, czyli w dniach 7-10 kwietnia, sklepy będą czynne całą dobę.

Naszym zobowiązaniem wobec polskich klientów jest to, by umożliwić im zakup produktów spożywczych, nawet w tych szczególnych okolicznościach. Jednocześnie jesteśmy świadomi celów i znaczenia nowych regulacji i robimy wszystko co konieczne, by Biedronka była miejscem bezpiecznym dla klientów i pracowników. Dlatego uwzględniając nowe zarządzenia, wydłużamy godziny pracy sklepów, by móc obsłużyć wszystkich klientów, zapewniając jednocześnie większe bezpieczeństwo i komfort – powiedział Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.

I tak: od 2 kwietnia sklepy Biedronka w całej Polsce co do zasady będą czynne w godzinach 6.00-24.00. Od wtorku, 7 kwietnia, do piątku, 10 kwietnia, sklepy będą czynne przez całą dobę. W przypadku punktów, w których ze względów operacyjnych godziny otwarć będą inne, ich klienci zostaną o tym poinformowani m.in. ogłoszeniami na drzwiach wejściowych.

Już wcześniej Biedronka z własnej inicjatywy wprowadziła takie rozwiązania, jak dostęp do żeli antybakteryjnych, oznaczenie odpowiednich odległości między kupującymi przy kasie i osłony z pleksiglasu dla kasjerów.

Red. PP, fot. mat. pras.

Komentarze